Dobro planety to ważny aspekt działalności MAX Premium Burgers, dlatego nową ofertą inspiruje klientów do wybierania burgerów roślinnych, mających dużo mniejszy wpływ na środowisko. Już 16 maja sieć wprowadza do restauracji nowe rozszerzone menu Supreme Green, a w nim aż 3 nowe warianty – między innymi na bazie strączków i fasoli mung. Dzięki temu oferuje gościom aż
12 nowych, bezmięsnych propozycji i przede wszystkim wyjątkowych pod kątem smaku opcji, tym samym wyróżniając się na tle konkurencji.
Najzdrowsze dla nas i planety
W roślinnym menu „Supreme Green” nowymi składnikami będą 3 nowe opcje białka – Crispy Supreme na bazie strączków, Real Green na bazie fasoli mung oraz Crispy Green Nuggests, również na bazie strączków, jednak z inną recepturą. Oznacza to, że bazując na tych produktach klient może wybrać różne warianty burgerów, jak Crispy Supreme Buffalo, czy na przykład DeliVeryCheezy Crispy Supreme. Szwedzkiej firmie zależy na tym, żeby „zielone menu” stało się pierwszym wyborem klientów, a przepisem na ten sukces ma być holistyczne podejście firmy do zrównoważonego rozwoju, czyli przykładanie uwagi zarówno do zdrowia gości, jak i zaangażowania w środowisko. To właśnie przy produkcji wege opcji, takich jak Real Green, Crispy Supreme, czy Plant Beef wytwarzany ślad węglowy jest najmniejszy. MAX chce aby menu było różnorodne, a roślinne produkty, nie były jedynie opcją w menu, a jego stałym elementem i naturalnym wyborem gości.
Wraz z wprowadzeniem Supreme Green „zielone” burgery stają się naturalnym wyborem. Nieustannie rozszerzamy nasze menu, aby ułatwiać gościom dokonywanie dobrych dla klimatu wyborów. Właśnie dlatego wprowadzamy nowe produkty, jednocześnie dbając o wysokiej jakości składniki i wyjątkowe walory smakowe – przekonuje Jonas Mårtensson, Szef Kuchni MAX Premium Burgers.
Pozytywni dla klimatu
MAX Premium Burgers już w 2018 roku wprowadził menu z etykietą „Pozytywne dla klimatu”. Oznacza to, że w wyniku podjętych przez firmę działań udaje się wyeliminować z atmosfery 10 proc. więcej gazów cieplarnianych niż powstaje ich w trakcie produkcji żywności. Odważne kroki czynią szwedzką sieć wzorem przemian dla całej branży. Firma mierzy pełny ślad węglowy produkcji – od momentu uprawy czy hodowli do momentu otrzymania przez klienta finalnego produktu w danej restauracji. Dodatkowo przy każdej pozycji w menu MAX Premium Burgers widnieją oznaczenia CO2, informujące o tym, ile dwutlenku węgla wyemitowano przy produkcji konkretnego produktu. Im niższa wartość, tym lepiej dla klimatu.
Zdrowe na lato
Truskawka, Banan i Jagoda, żółty – Mango & Marakuja oraz zielony – Awokado, Szpinak & Mango. Do tego w najnowszej ofercie MAX Premium Burgers możemy znaleźć Premium Shake Blueberry Pie, który jest shakiem z dodatkiem jagód, dżemu jagodowego oraz chrupiących ciasteczek.
Wyznaczamy trendy i chcemy być wzorem dla innych. Ocieplenie klimatu i problemy dotyczące środowiska naturalnego to problem współczesnego świata. MAX jest częścią tego problemu, więc musimy zrobić wszystko aby stać się także częścią rozwiązania. Najlepsze co możemy zrobić, to sprawić aby nasze burgery o niskim wpływie na klimat smakowały tak dobrze, jak pozostałe – dodaje przekonuje Jonas Mårtensson, Szef Kuchni MAX Premium Burgers.
Nowa oferta dostępna jest od 16 maja we wszystkich restauracjach MAX Premium Burgers w Polsce, goście mają także możliwość składania zamówień przez stronę www i aplikację.
Więcej szczegółów: https://www.maxpremiumburgers.pl/jedzenie/nasze-menu/supreme-green/
MAX został założony w 1968 roku i jest najstarszą szwedzką siecią burgerów. Jego ambicją jest stanie się najlepszą siecią burgerów na świecie, serwującą najsmaczniejsze burgery i działającą na rzecz społeczeństwa i planety. Już od 2008 roku firma MAX ogranicza emisje i znakuje swoje menu pod kątem dbałości o klimat, podając wartości emisji CO2 przy każdym produkcie. Menu MAXa od 2018 roku jest pozytywne dla klimatu, co oznacza, że firma absorbuje więcej gazów cieplarnianych niż ich emituje podczas produkcji. Redukcja emisji odbywa się zgodnie z globalnym celem ONZ o 1,5 stopnia. Ponadto, od 2006 r. 7-10 procent rocznego zysku netto firma MAX przeznacza na ograniczanie ubóstwa. W 2009 r. Założyła Fundację Sprawiedliwej Dystrybucji „Stiftelsen Rättvis Fördelning”, na której cel przekazała łącznie 354 miliony koron szwedzkich. MAX zatrudnia blisko 7500 osób, ma 191 restauracji w pięciu krajach, a obroty w 2021 r. wyniosły 4,1 mld koron szwedzkich. MAX Premium Burgers otworzył pierwszą restaurację w Polsce 1 września 2017 r., a od kwietnia 2023 r. w Polsce działają 24 restauracje.