W dobie pandemii gospodarki całych krajów stoją, ponieważ wszyscy dbamy o to, aby nie zarażać siebie i innych.
Do tych ograniczowych ogniw nie można jednak zapisać firm logistycznych, ponieważ ich rola w obecnym czasie jest jeszcze ważniejsza niż wcześniej. Terminowy i bezpieczny transport, to coś co chce zapewnić każda firma z branży TSL. Jakie urządzenia jej w tym pomogą? Zapraszamy do sprawdzenia naszych trzech propozycji.
Terminal Cipherlab RK95 – z systemem Android
Terminal ten został zaprojektowany z myślą o większych firmach, gdzie istotna jest produktywność i wydajność. To platforma komputerowa w formie mobilnej, która posiada wiele opcji i funkcji bezprzewodowych. Doskonała do środowisk magazynowych czy dostawczych. Łącząc to z systemem Android otrzymujemy w pełni kompleksowe narzędzie do magazynowania towarów na półkach. Cipherlab RK95 najczęściej kupowany jest przez centra logistyczne, których pracownicy dziennie operują na setkach tysiącach towarów.
W 2021 roku jest to doskonała opcja, aby zoptymalizować pracę w środowysku magazynów i zwiększyć wydajność pracowników.
Datalogic Memor 10 – smartfon biznesowy dla logistyki
To urządzenie, które doskonale odnajdzie się zarówno w branży logistycznej, jak i poza nią. Ten pełni funkcjonalny smartfon może być wykorzystywany jako telefon kierowcy ciężarówki, terminal kuriera czy komputer mobilny pracownika magazynu. Technologia skanera, jaką producent zastosował w tym urządzeniu to IMAGER 2D, posiada klawiaturę ekranową, kamerę, USB, WiFi, Bluetooth, NFC, 4G (LTE) oraz system Android. Dodatkowo bateria w tym urządzeniu wytrzymuje nawet dobę (4100mAh).
Zebra ZD621t – drukarka do magazynów i na sklepy
Realizując zamówienia w sklepie, czy przygotowując towar do wysyłki na magazynie – pracownik potrzebuję wydrukować etykietę i nakleić ją na towar. Drukarka, którą użyje do tego celu powinna być wydajna i szybko drukować. Jednak to, co jest ważne podczas zakupu takiego urządzenia, to także trwałość wydrukowanej etykiety.