Od środy, 25 listopada, nieczynny będzie Punkt Obsługi Klienta „Centrum” Zarządu Dróg Zieleni i Transportu w Olsztynie. Zostanie on przeniesiony bliżej placu Dunikowskiego. Posiadaczom OKM przypominamy o możliwości doładowania karty np. w biletomatach.
Pasażerowie, którzy składali wniosek o wydanie Olsztyńskiej Karty Miejskiej w POK „Centrum” i mieli w tym punkcie umówiony termin odbioru, proszeni są o zgłaszanie się po OKM do POK przy ul. Knosały 3/5b w siedzibie Zarządu Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie (parter budynku).
– W związku ze zbliżającym się terminem kupowania biletów sieciowych na grudzień 2015 roku zachęcamy Państwa, którzy już posiadają OKM, do korzystania z biletomatów stacjonarnych oraz strony internetowej www.kartamiejska.olsztyn.eu. Doładowanie karty w biletomacie lub przez Internet pozwoli zaoszczędzić czas i uniknąć stania w kolejkach – podaje olsztyński ZDZiT.
Na razie nie jest jeszcze znany termin otwarcia punktu w nowej lokalizacji.