10 C
Olsztyn
wtorek, 5 listopada, 2024
reklama

Analiza: w listopadzie br. w sklepach o 27 proc. mniej wizyt niż w 2019 r.

WiadomościAnaliza: w listopadzie br. w sklepach o 27 proc. mniej wizyt niż...

W listopadzie 2021 roku liczba wizyt w sklepach spadła o 27% w porównaniu do analogicznego okresu w 2019 roku. Według analizy firmy Proxi.cloud i platformy analityczno-badawczej UCE RESEARCH, wynika to z mniejszych obaw konsumentów związanych z pandemią w porównaniu do roku poprzedniego. W pierwszych trzech tygodniach listopada br. liczba odwiedzin była o 26,8% mniejsza niż w roku 2019, w pierwszych trzech tygodniach listopada 2020 roku spadek ten wyniósł 43,4%. Mniejszy spadek liczby wizyt, w porównaniu do roku poprzedniego, dotyczył głównie dyskontów, które są blisko domów i oferują szeroki asortyment z większą przestrzenią co ogranicza kontakt z innymi osobami. W sklepach wszystkich formatów, oprócz spadku liczby wizyt, odnotowano również spadek liczby klientów o 31,4% niż dwa lata wcześniej. Autorzy analizy zauważyli również wzrost częstotliwości robienia zakupów. Z danych wynika, że “robiąc zakupy najczęściej decydujemy się na odwiedzenie sklepów trzy lub więcej razy”. Źródło: PAP

reklama
reklama

Zapisz się do naszego newslettera

Wysyłamy tylko najważniejsze wiadomości

reklama
0 komentarzy
Najlepsze
Najnowsze Najstarsze
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Polecane