Nowe zasady obsługi klientów w ratuszu oraz punkcie w Galerii Warmińskiej. Biuro Obsługi Klienta będzie pracować krócej, niż dotychczas.
– BOK pracuje normalnie, choć w pomniejszonym składzie osobowym – informuje dyrektor Beata Albert-Zalewska. – Powyższe ograniczenia mogą stanowić pewną niedogodność, ale robimy to w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców oraz naszych pracowników. Liczymy na Państwa wyrozumiałość.
Biuro Obsługi Klienta prowadzi bezpośrednia obsługę interesantów:
* poniedziałek 8:00-16:00,
* wtorek-piątek 7:30-14″00.
Obsługa w zakresie:
– Dowodów Osobistych: kontakt telefoniczny: 89-527-31-11, wew :329, 330, 434, 89527-54-83, wejście do Ratusza od ulicy Ratuszowej;
– Ewidencji Ludności: kontakt telefoniczny: 89-527-31-11, wew:412,424, 455, 386, 326, wejście do Ratusza od placu Jana Pawła II i ulicy Ratuszowej;
– Ewidencji Działalności Gospodarczej: kontakt telefoniczny: 89-527-31-11, wew:474, 324, 472, wejście od ulicy 1 Maja – sala obsługi klienta BOK;
– Potwierdzania Profilu Zaufanego: kontakt telefoniczny: 89-527-31-11, wew:482, 474, wejście od ulicy 1 Maja – sala obsługi klienta BOK;
– Wydawania Kart Dużej Rodziny: kontakt telefoniczny: 89-527-31-11, wew: 472, 474,482, wejście od ulicy 1 Maja – sala obsługi klienta BOK;
– Wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych: kontakt telefoniczny: 89-527-31-11, wew: 359, wejście od ulicy 1 Maja – sala obsługi klienta BOK;
– Wydawania pozwoleń na sprowadzenie zwłok (prochów) osób zmarłych za granicą w celu ich pochowania: kontakt telefoniczny: 89-527-31-11, wew: 434, wejście do Ratusza od ulicy Ratuszowej, pokój 24
Punkt Obsługi Mieszkańców w Galerii Warmińskiej obsługuje interesantów:
* poniedziałek – piątek 10:00-17:45,
* sobota (nieczynne).
Obsługa w zakresie:
– zameldowania/wymeldowania na stałe i czasowe;
– zaświadczenia z ewidencji ludności;
– nadania numeru PESEL.