Spot promocyjny samorządu województwa warmińsko-mazurskiego został wyprodukowany przez Studio Filmowe M5 z Warszawy. Koszt spotu wyniósł 130 tys. zł.
Kadry w spocie ukazują obraz z perspektywy bohatera, który podróżuje i korzysta z walorów turystycznych Warmii i Mazur. Kadry ukazują cztery pory roku oraz atrakcje z nimi związane m.in.: szlak rowerowy Green Velo, Wielkie Jeziora Mazurskie, architekturę, wydarzenia kulturalne, spa czy sporty zimowe.
28 lutego 2020 roku w 49 kinach sieci Helios na terenie Polski rozpoczęła się emisja nowego spotu promującego województwo warmińsko-mazurskie w bloku reklamowym przed emisją filmów (30 sekund). Potrwa prawie trzy tygodnie i dotrze do co najmniej 400 tys. widzów. Koszt kampanii to 74 tys. zł.
Równolegle rozpoczęła się promocja regionu i jego atrakcji w mediach społecznościowych za granicą (w Wielkiej Brytanii, Niemczech i na Litwie) na kanale Facebook pod nazwą mazury.travel oraz w Polsce na kanałach Facebook, Instagram, Twitter, a także na kanale YouTube pod nazwą mazury.travel
Całość kampanii reklamowej kieruje osoby zainteresowane na stronę www.mazury.travel, niestety serwis nie działa.
Napisy przestrzenne z nazwą miasta: Jak kreatywnie zaskoczyć mieszkańców i turystów?
„Całość kampanii reklamowej kieruje osoby zainteresowane na stronę http://www.mazury.travel, niestety serwis nie działa.” Serwis działa https://mazury.travel/ ;-D Ktoś chyba nie potrafi dobrze sprawdzać to niech nie pisze takich bzdur.
Kopia teledysku z beznadziejnym podkładem muzycznym za 140 tys.?Mogli chociaż postarać się o ładniejszą dziewczynę. Na dodatek właściciele wyłączyli lajki i komentarze na swojej stronie ne YT, jakby bali się reakcji widzów albo byli zwykłymi komunistami.