fbpx
14 C
Olsztyn
poniedziałek, 12 kwietnia, 2021
reklama

Hit czy kit? Nowy spot promujący Warmię i Mazury za ponad 200 tys. zł

reklama

Spot promocyjny samorządu województwa warmińsko-mazurskiego został wyprodukowany przez Studio Filmowe M5 z Warszawy. Koszt spotu wyniósł 130 tys. zł. 

Kadry w spocie ukazują obraz z perspektywy bohatera, który podróżuje i korzysta z walorów turystycznych Warmii i Mazur. Kadry ukazują cztery pory roku oraz atrakcje z nimi związane m.in.: szlak rowerowy Green Velo, Wielkie Jeziora Mazurskie, architekturę, wydarzenia kulturalne, spa czy sporty zimowe.

reklama

28 lutego 2020 roku w 49 kinach sieci Helios na terenie Polski rozpoczęła się emisja nowego spotu promującego województwo warmińsko-mazurskie w bloku reklamowym przed emisją filmów (30 sekund). Potrwa prawie trzy tygodnie i dotrze do co najmniej 400 tys. widzów. Koszt kampanii to 74 tys. zł.

Równolegle rozpoczęła się promocja regionu i jego atrakcji w mediach społecznościowych za granicą (w Wielkiej Brytanii, Niemczech i na Litwie) na kanale Facebook pod nazwą mazury.travel oraz w Polsce na kanałach Facebook, Instagram, Twitter, a także na kanale YouTube pod nazwą mazury.travel

Całość kampanii reklamowej kieruje osoby zainteresowane na stronę www.mazury.travel, niestety serwis nie działa.

Hit czy kit? Nowy spot promujący Warmię i Mazury za ponad 200 tys. zł

Przeczytaj także:

reklama

Najnowsze wiadomości

Polecane

reklama

2 KOMENTARZE

Subskrybuj
Powiadom o
guest


Każdy obywatel RP ma prawo do wyrażania swojej opinii w granicach określonych przez prawo – niedopuszczalne więc jest znieważanie, pomawianie, nawoływanie do popełnienia przestępstwa czy ogólnie rzecz określając „hejtowanie”. Publikując opinię wyrażasz zgodę na  regulamin serwisu. Redakcja TKO nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Administratorem Twoich danych osobowych jest WAMA Media Group sp. z o.o. Szczegóły przetwarzania danych znajdują się w polityce prywatności.


2 Komentarzy
Najnowsze
Najstarszy Najczęściej głosowano
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze

Przeczytaj także: