Jak załatwić urzędowe sprawy i jakie są do tego potrzebne dokumenty? Na takie pytania można znaleźć odpowiedzi w nowo uruchomionym portalu.
Obywatel.gov.pl to internetowy serwis, w którym w przystępny sposób wyjaśnione są usługi świadczone przez administrację rządową. Na ponad stu kartach opisane zostały najpopularniejsze zadania, z których korzystają obywatele.
– To oznacza, że sprawnie dowiemy się m.in. jak wyrobić dowód, paszport, prawo jazdy albo Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ) – informuje Urząd Miasta Olsztyna. – Znajdziemy informację o tym, ile kosztują konkretne usługi, wykaz niezbędnych dokumentów potrzebnych do załatwienia sprawy oraz to, gdzie się zgłosić.
Portal internetowy nie jest jedynym miejscem, gdzie można znaleźć najpotrzebniejsze informacje. Można także skorzystać z infolinii. Wystarczy zadzwonić pod numer 222 500 115.