Znany YouTuber kulinarny Książulo pojawił się w Olsztynie. W piątek 6 czerwca odwiedził kultowy Sumer Club & Bistro w Kortowie, a w sobotę rano opublikował na Instagramie relację z biegania po plaży miejskiej. Czy z wizyty powstanie odcinek? Tego jeszcze nie wiadomo.
Książulo w kebabie Sumer
W piątek po południu Szymon Nyczke, znany jako Książulo, pojawił się w nowej strefie bistro działającej przy klubie Sumer. Przyszedł z kolegą w masce, zamówił dwa kraftowe kebaby i zrobił sobie zdjęcie z właścicielem lokalu. Po krótkiej wizycie opuścił lokal. Nie wiadomo jeszcze, czy z wizyty powstanie osobny materiał na jego kanał.
Kebab w Sumerze to nie jest zwykła uliczna przekąska – to autentyczny smak Bliskiego Wschodu. Kraftowe mięso, świeżo wypiekany arabski chlebek i wyjątkowe sosy – to wszystko przyciąga nie tylko studentów, ale też smakoszy z całego Olsztyna.
Poranny jogging w trudnych warunkach
W sobotę, 7 czerwca, Książulo zamieścił relację z joggingu na plaży miejskiej nad jeziorem Ukiel. Na nagraniu widać, że mimo parnej i gorącej pogody nie odpuszcza walki o lepszą formę. Biegał po promenadzie w słońcu i wilgoci, co zasługuje na uznanie – zwłaszcza jak na kogoś, kto dzień wcześniej testował solidne porcje kebaba.
Książulo już wcześniej odwiedził Olsztyn
To nie była jego pierwsza wizyta w stolicy Warmii i Mazur. Wcześniej odwiedził Pizzerię Roma – lokal znany z ponad 30-letniej tradycji. W swoim filmie pochwalił pizzę z kiełbasą, zwracając uwagę na puszyste, chrupiące ciasto i wyjątkową jakość składników. Jego recenzja zyskała spory rozgłos, a film zyskał tysiące wyświetleń.
„Dużo sera, który się ciągnie, dobre ciasto, a kiełbasa bez chrząstek – bardzo smaczne. Tłusta, ale dobra” – tak mówił w materiale na YouTube.
Kim jest Książulo?
Książulo, czyli Szymon Nyczke, to jeden z najpopularniejszych polskich youtuberów kulinarnych. Na jego kanale znajdziemy recenzje kebabów, burgerów, pizz i dań z całej Polski. Znany jest z bezkompromisowej szczerości i oczu do detali – a jego opinie potrafią wypromować lub pogrążyć lokal w jeden dzień. Ma ponad 1,6 mln subskrybentów, a każdy jego materiał jest szeroko komentowany w mediach społecznościowych.

