29 C
Olsztyn
wtorek, 16 lipca, 2024
reklama

Koniec ery Audioriver w Płocku. Nowe miasto oraz inna data festiwalu

WiadomościKoniec ery Audioriver w Płocku. Nowe miasto oraz inna data festiwalu

Audioriver Festival, najważniejszy polski festiwal muzyki elektronicznej, zakończył swoją przygodę w Płocku. Organizatorzy festiwalu wraz z pomysłodawcą Piotrem Orliczem-Rabiegą podjęli trudną decyzję o przeniesieniu imprezy ze względu na rosnące ceny i ograniczenia logistyczne, jakie narzucała dotychczasowa lokalizacja.

reklama

Kolejna edycja Audioriver Festival, zaplanowana w dniach 12–14 lipca 2024 roku, odbędzie się w łódzkim Parku im. marszałka Józefa Piłsudskiego, potocznie zwanym Parkiem na Zdrowiu.

reklama

Zmiana ma umożliwić rozwój festiwalu poprzez przekształcenie go w międzynarodowe i multidyscyplinarne wydarzenie o dużej renomie. Łódź, znana jako historyczna stolica muzyki elektronicznej w Polsce, oferuje festiwalowi nowe możliwości, w tym większą bazę hotelową i lepsze połączenia komunikacyjne.

Audioriver 2024 będzie składać się nie tylko z części muzycznej prezentującej szerokie spektrum gatunków muzyki elektronicznej, ale również z bogatego programu dziennego, w tym spotkań i warsztatów o tematyce społecznej. Nie zabraknie również klasycznej Sun/Day czyli piknikowej formy imprezy dobrze znanej stałym bywalcom.

reklama

Karnety na wydarzenie są już dostępne na platformie ebilet.pl. Do 15 stycznia obowiązywać będzie promocyjna cena 460 zł za karnet dwudniowy i 590 zł za – trzydniowy.

Reakcje na przeniesienie festiwalu są mieszane, lecz przeważa zrozumienie dla decyzji organizatorów. Wielu uczestników Audioriver uważa, że wydarzenie przerosło miasto Płock, co skutkowało problemami z bazą noclegową i wysokimi cenami.

Zmiana lokalizacji Audioriver Festival to nie tylko koniec pewnego rozdziału w historii imprezy, ale także początek nowego, ekscytującego etapu w rozwoju tej znaczącej imprezy na polskiej scenie muzyki elektronicznej.

reklama

Zapisz się do naszego newslettera

Wysyłamy tylko najważniejsze wiadomości

reklama
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Polecane