Ekosystem PIN-UP to zbiór niezależnych firm, z których każda działa we własnym profilu biznesowym, aby osiągnąć wspólny cel. Ten format pozwala stworzyć produkt wysokiej jakości i uzyskać pożądany wynik biznesowy w możliwie najkrótszym czasie. Firmy wchodzące w skład ekosystemu Pin Up aktywnie wchodzą ze sobą w interakcje, wykonują najbardziej złożone zadania z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań.
Ekosystem składa się z kilku wyspecjalizowanych segmentów. Jedni tworzą oprogramowanie, inni zajmują się kwestiami prawnymi i finansowymi, udzielają wsparcia technicznego i promują produkty ekosystemów. Firmy z ekosystemu PIN-UP to wysoko wykwalifikowani specjaliści, którzy zapewniają produktywną pracę i wysoką jakość wyników.
Główne cechy i zalety ekosystemu
Wysoka wydajność i funkcjonalność ekosystemu Pin-Up wynika z następujących cech:
- podział na kilka linii działalności, w szczególności PIN-UP.BUSINESS, PIN-UP.TRAFFIC, PIN-UP.TECH, PIN-UP.CARE, PIN-UP.CRM;
- szybkie podejmowanie decyzji bez ciężaru formalności i biurokracji;
- utrzymanie wartości korporacyjnych;
- stała interakcja firm;
- szybki rozwój wszystkich obszarów działalności.
Ekosystem to biznes bez granic, najefektywniejszy format rozwoju firm działających na rynku międzynarodowym.
Wartości ekosystemu Pin-Up Global
PIN-UP Global ma wartości. Odzwierciedlają sposób życia ekosystemu i interakcji z pracownikami, partnerami i klientami:
- Bądź pierwszym, który poprowadzi. Ekosystem nieustannie idzie do przodu i wyznacza trendy. Ekosystem oferuje najlepsze rozwiązania zarówno dla klientów, jak i pracowników poprzez entuzjazm, uczestnictwo, odwagę do wdrażania pomysłów i proponowania zmian.
- Zostań ekspertem w swojej dziedzinie. Firmy ekosystemowe oferują produkt wysokiej jakości dzięki doświadczeniu. Profesjonalizm zespołu opiera się na ciągłym rozwoju wraz z ekosystemem, głębokim zrozumieniu dziedziny i kompetencjach w naszym obszarze funkcjonalnym.
- Zostań partnerem w pracy zespołowej. Ważnym elementem interakcji opartej na zaufaniu jest synergia. Ogólny wynik osiąga się dzięki wkładowi wszystkich, wzajemnemu wsparciu i zdolności do negocjacji.
- Skoncentruj się na wyniku. Firmy ekosystemowe są zorientowane na wyniki osobiste, korporacyjne i zorientowane na klienta. Wszyscy uczestnicy ekosystemu osiągają swoje cele dzięki dużej szybkości, wytrwałości i celowości.
- Bądź otwarty i szczery w komunikacji. Zespoły są otwarte w komunikacji z klientami i pracownikami. Ekosystem potrzebuje bezpośredniości i szczerości w komunikacji.
Główne segmenty ekosystemu
Ekosystem składa się z kilku segmentów, które współdziałają ze sobą, osiągając główne cele i fajne wyniki. Ekosystem Pin-Up Global jest podzielony na następujące segmenty:
- PIN-UP.BUSINESS. Działalność ukierunkowana jest na outsourcing i wysokiej jakości realizację procesów biznesowych. Segment odpowiada za finansowanie i marketing w celu zaspokojenia potrzeb klientów.
- PIN-UP.TECH. Kierunek ten zajmuje się rozwojem oprogramowania i specjalizuje się w innych rozwiązaniach technologicznych.
- PIN-UP.CARE. Inicjatywy w tym segmencie przyczyniają się do zrównoważonego rozwoju firm w ekosystemie oraz wspierają społeczeństwo w sferze społecznej, ekonomicznej i środowiskowej.
- PIN-UP.TRAFFIC. Obejmuje grupę firm PIN-UP Global, które wprowadzają produkt na rynek międzynarodowy i zapewniają wysokiej jakości ruch do produktów i usług klientów na rynkach międzynarodowych.
- PIN-UP.CRM. Jest to grupa firm, których głównym celem jest stworzenie wysokiej jakości obsługi i marketingu dla wszystkich klientów ekosystemu.
Dobrze skoordynowana i przemyślana praca każdego segmentu zapewnia płynne działanie całego ekosystemu.