4.2 C
Olsztyn
środa, 4 grudnia, 2024
reklama

Kto zostanie kulinarnym królem Olsztyna? Rozpoczyna się wyjątkowa rywalizacja

OlsztynKto zostanie kulinarnym królem Olsztyna? Rozpoczyna się wyjątkowa rywalizacja

W Olsztynie rozpoczyna się wyjątkowa kulinarna rywalizacja. 16 sierpnia startuje konkurs Uber Eats Awards. To unikalna okazja, by klienci wybrali restauracje, które ich zdaniem zasługują na miano najlepszych w mieście.

Lokale konkurują ze sobą w pięciu zróżnicowanych kategoriach, które świetnie odzwierciedlają różnorodność kulinarnych upodobań mieszkańców miasta.

Kategorie konkursu

Zmagania w pięciu kategoriach obejmują: „Palce lizać” – gdzie chodzi o dania przekraczające oczekiwania najbardziej wymagających smakoszy, „Najlepsza obsługa” – która wyróżnia miejsca dbające o detale i indywidualne podejście do klienta, „Najlepsza potrawa wege” – dla tych restauracji, które kreatywnie podchodzą do kuchni wegetariańskiej, „Tanio a dobrze” – dedykowane miejscom oferującym wysoką jakość w przystępnej cenie oraz „Moje odkrycie roku” – głosujący wybiorą restaurację, która zrobiła na nich największe wrażenie w ostatnim czasie.

Nagrody i wyróżnienia

Zwycięskie lokale mogą liczyć nie tylko na prestiżowe statuetki Uber Eats Awards, ale także na specjalny pakiet marketingowy o wartości 10.000 PLN ufundowany przez Uber Eats. Jak podkreśla Michał Dubisz, general manager Uber Eats w Polsce, inicjatywa ta ma na celu docenienie restauracji za ich zaangażowanie w dostarczanie najwyższej jakości usług oraz jednocześnie pomoc w dalszym rozwoju i wzmocnieniu obecności na rynku.

Głosowanie i rabaty

W celu zachęcenia jak największej liczby osób do udziału w głosowaniu Uber Eats przygotował dla uczestników specjalny kod rabatowy, który uprawnia do bezpłatnej dostawy. Wszystkie osoby zainteresowane wyborem swojego kulinarnego faworyta mogą oddać swój głos w dniach od 16 do 30 sierpnia a oficjalnej stronie konkursu https://ubereatsawards.pl.

Uber Eats w Polsce

Uber Eats, od momentu swojego debiutu na polskim rynku w lutym 2017 roku w Warszawie, dynamicznie rozszerzał swoją obecność i ofertę. Współpracując początkowo z zaledwie 150 restauracjami, w krótkim czasie zdobył zaufanie polskich konsumentów, stając się jednym z czołowych graczy w branży dostaw jedzenia. Dzięki intuicyjnej aplikacji oraz szerokiej ofercie kulinarnej liczba restauracji partnerskich wzrosła do niemal 8000 w ponad 50 miastach Polski. Innowacyjność, elastyczność oraz ciągłe dążenie do poprawy jakości usług sprawiły, że Uber Eats stał się nie tylko ulubioną platformą zamawiania jedzenia, ale także ważnym partnerem dla wielu lokalnych restauracji, wspierając ich rozwój i dając dostęp do szerszego grona klientów.

źródło: Uber Eats

Zapisz się do naszego newslettera

Wysyłamy tylko najważniejsze wiadomości

0 komentarzy
Najlepsze
Najnowsze Najstarsze
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Polecane