Wydział Spraw Obywatelskich od stycznia przejmie obowiązki ratuszowego Biura Obsługi Klienta oraz Wydziału Komunikacji. To oznacza zmianę części numerów telefonów.
Usprawnienie pracy urzędu i podniesienie jakości obsługi interesantów załatwiających urzędowe formalności – to najważniejszy cel jednostki. Formalne zmiany nie będą uciążliwe dla mieszkańców.
Nie zmienią się m.in. lokalizacje, w których obsługiwani byli interesanci. Sprawy związane np. z rejestracją pojazdów nadal będą załatwiane w budynku urzędu przy ul. Knosały 3, a te dotyczące dowodów osobistych czy działalności gospodarczej – w ratuszu przy pl. Jana Pawła II.
Zmianie ulegną numery telefonów, pod które dotychczas można było się dodzwonić do Biura Obsługi Klienta. Najważniejsze nowe numery to:
* Punkt Informacyjny Urzędu – 89 50 60 221,
* stanowisko ds. zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i ewidencji działalności gospodarczej – 89 50 60 222, 89 50 60 223,
* stanowisko ds. działalności gospodarczej – 89 50 60 224,
* stanowisko ds. działalności gospodarczej i Karty Dużej Rodziny – 89 50 60 225,
* stanowisko ds. obsługi działalności gospodarczej – 89 50 60 226,
* dyrektor BOK (sekretariat) – 89 50 60 200,
* kierownik referatu ewidencji ludności – 89 50 60 212,
* kierownik referatu dowodów osobistych – 89 50 60 208,
* kierownik referatu uprawnień do kierowania pojazdami – 89 50 60 999,
Interesanci będą mogli dzwonić pod nowe numery telefonów od 3 stycznia (poniedziałek). Wszystkie numery będzie można znaleźć w książce telefonicznej Urzędu Miasta Olsztyna.
Wydział Spraw Obywatelskich będzie pracować w poniedziałki w godzinach 8:00-18:00 (poza referatem transportu i szkolenia – tu od 8:00 do 16:00), a od wtorku do piątku między 7:30 a 15:30. Bezpośrednia obsługa klientów będzie się odbywać w poniedziałki między 8:15 a 17:45, natomiast od wtorku do piątku od 7:45-15:15.
źródło: UM Olsztyn
Wylęgarnia lewusów i nierobów z grzymem na czele