W Biuletynie Informacji Publicznej miasta Olsztyna pojawiło się ogłoszenie dotyczące naboru na stanowisko inspektora ds. wizerunku przestrzeni miejskiej w Wydziale Rozwoju Olsztyna.
Wśród obowiązków przyszłego inspektora byłyby m.in.: sporządzanie decyzji i opinii w sprawie lokalizacji małej architektury, pomników i innych dzieł plastycznych, przyjmowanie i weryfikacja wniosków w tej sprawie, koordynacja działań wydziałów i jednostek organizacyjnych miasta w zakresie ich zgodności z programem estetyzacji miasta czy monitorowanie Systemu Umieszczania Reklam.
Niezbędnymi kwalifikacjami do ubiegania się o etat są przede wszystkim: wykształcenie wyższe (gospodarka przestrzenna lub wyższe i studia podyplomowe w zakresie zarządzania przestrzenią miejską), co najmniej 3-letni staż pracy zawodowej, bardzo dobra obsługa komputera, oprogramowania z zakresu SIT (System informacji o terenie), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, znajomość ustaw o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz prawa budowlanego i kodeksu postępowania administracyjnego.
Chętni mogą składać swoje dokumenty lub przesyłać je pocztą do 16 lutego. Szczegóły dotyczące oferty można znaleźć w ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej (TUTAJ).
JC