Znamy kolejne marki, które pojawią się w Galerii Warmińskiej. Libra Project, spółka odpowiedzialna za komercjalizację olsztyńskiego obiektu, podpisała umowę z…
…Vistula Group S.A., do której należą Vistula i Wólczanka. Dzięki temu oferta mody męskiej w nowo powstającym centrum handlowym zdecydowanie powiększa się.
– W Galerii Warmińskiej Vistula zajmie powierzchnię 124 m2, butik Wólczanki – 36 m2. Oba salony będą spełniały standardy metrażowe przyjęte dla obu brandów. Zarówno Wólczanka jak i Vistula znajdą się na poziomie 0. Salony będą zaaranżowane według najnowszego konceptu wizualnego – informuje Tomasz Jopkiewicz, senior leasing manager w Libra Project.
Vistula i Wólczanka to nie jedyne marki, które pojawią się w Galerii Warmińskiej z ramienia Vistula Group. Spółka zdecydowała się także na otwarcie salonu Deni Cler, który zajmie powierzchnię 90 m2 i będzie pierwszą lokalizacją brandu w Olsztynie.
zym