2.4 C
Olsztyn
czwartek, 26 grudnia, 2024
reklama

Dwie nowe marki w Galerii Warmińskiej i…

OlsztynDwie nowe marki w Galerii Warmińskiej i...

Znamy kolejne marki, które pojawią się w Galerii Warmińskiej. Libra Project, spółka odpowiedzialna za komercjalizację olsztyńskiego obiektu, podpisała umowę z… 

…Vistula Group S.A., do której należą Vistula i Wólczanka. Dzięki temu oferta mody męskiej w nowo powstającym centrum handlowym zdecydowanie powiększa się.

– W Galerii Warmińskiej Vistula zajmie powierzchnię 124 m2, butik Wólczanki – 36 m2. Oba salony będą spełniały standardy metrażowe przyjęte dla obu brandów. Zarówno Wólczanka jak i Vistula znajdą się na poziomie 0. Salony będą zaaranżowane według najnowszego konceptu wizualnego – informuje Tomasz Jopkiewicz, senior leasing manager w Libra Project.

Vistula i Wólczanka to nie jedyne marki, które pojawią się w Galerii Warmińskiej z ramienia Vistula Group. Spółka zdecydowała się także na otwarcie salonu Deni Cler, który zajmie powierzchnię 90 m2 i będzie pierwszą lokalizacją brandu w Olsztynie.

zym

Zapisz się do naszego newslettera

Wysyłamy tylko najważniejsze wiadomości

0 komentarzy
Najlepsze
Najnowsze Najstarsze
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Polecane