0
5.2 C
Olsztyn
sobota, 6 grudnia, 2025
reklama

Nowe serwisy na TKO: Sport | Nekrologi

Uwierz w siebie, bądź YOUnique!

OlsztynUwierz w siebie, bądź YOUnique!

Takie hasło przyświeca czterem licealistkom, realizującym projekt w ramach olimpiady projektów społecznych „Zwolnieni Z Teorii”.

reklama

Zofia Staszewska (II Liceum Ogólnokształcące im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Olsztynie), Julia Pruszyńska (I Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Olsztynie), Wiktoria Stawińska (I Akademickie Liceum Ogólnokształcące im. Zasłużonych Ludzi Morza w Gdyni) oraz Natalia Ochocka (II Liceum Ogólnokształcące im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Olsztynie) postanowiły pomóc swoim rówieśnikom wypracować pewność siebie, której, jak mówią, w obecnych czasach wielu nastolatkom brakuje.

W ramach projektu prowadzą warsztaty. Zarówno w szkołach w Gdyni i Olsztynie, jak i w Miejskiej Bibliotece Publicznej „Planeta 11” w Olsztynie. „Uczymy naszych rówieśników jak efektywnie pracować w grupie i przemawiać publicznie, pomagamy im odkryć ich mocne strony, pokazujemy im, jak zmiany mogą pozytywnie wpłynąć na pewność siebie. Niezależnie od tematu uczestnicy są bardzo aktywni, a po zakończonych spotkaniach dostajemy dużo pozytywnych komentarzy. To bardzo miłe. Dzięki temu mamy jeszcze więcej motywacji do dalszego działania.” – mówi Zofia.

reklama

Olsztyn i Gdynia to odległe miasta. Skąd więc pomysł na połączenie ich jednym projektem? „Dzięki temu możemy dotrzeć do jeszcze większej grupy odbiorców, a projekt robimy właśnie po to, żeby pomóc ludziom. Na dodatek pozwoliło nam to zawrzeć nowe znajomości. Przed rozpoczęciem projektu znałam tylko Zosię”- uważa Wiktoria. Dziewczyny wciąż się uczą, muszą więc godzić działania ze szkołą, może się to wydawać trudne, co potwierdza Julia: „Projekt wymaga ogromnego zaangażowania. Nie jest łatwo połączyć prowadzenie warsztatów z systematycznym uczęszczaniem na lekcje. Jednak udaje nam się to, bo naprawdę zależy nam na tym, żeby projekt faktycznie zmienić coś w naszym otoczeniu.”

Więcej informacji o projekcie społecznym „Be YOUnique „ można znaleźć na Facebooku pod nazwą „Be YOUnique” oraz na Instagramie pod nazwą @beyounique_zwzt. Serdecznie zapraszamy!

Przeczytaj także

Zapisz się do naszego newslettera

Wysyłamy tylko najważniejsze wiadomości

reklama
Włącz powiadomienia e-mail
Wyślij maila o
0 komentarzy
Najlepsze
Najnowsze Najstarsze
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze

Na co zwrócić uwagę, wybierając producenta pelletu?

Wybór odpowiedniego pelletu ma duże znaczenie dla efektywności ogrzewania.

Dyskrecja i wygoda. Czy włosy tape on (metoda kanapkowa) to najlepsze rozwiązanie dla cienkich pasm?

Posiadaczki cienkich i delikatnych włosów często marzą o gęstej fryzurze, ale jednocześnie obawiają się zabiegów przedłużania.

Co zabrać na masaż tajski w Warszawie?

Oto wszystko, co warto wiedzieć przed wizytą.

Jak wybrać agencję SEO, aby współpraca przyniosła realny wzrost widoczności?

Działania będą skuteczne, jeśli zostaną odpowiednio dopasowane.

Co ile motogodzin wymieniać olej w ciągniku?

Olej starzeje się w zależności od intensywności pracy silnika.

Jakie buty wybrać na zimę?

Na co zwrócić uwagę wybierając zimowe obuwie?

Hale namiotowe w rolnictwie – o czym pamiętać podczas budowy hali na pasze, płody rolne i nawozy?

Hale namiotowe to jedno z rozwiązań, które zyskuje na popularności w rolnictwie.

Prezent dla ojca, zięcia, teścia i brata – najlepsze upominki dla mężczyzn są na wyciągnięcie ręki!

Wybór prezentu dla mężczyzny potrafi być ogromnym wyzwaniem! W przeciwieństwie do kobiet mężczyźni rzadziej dzielą się informacją na temat swoich potrzeb, czy marzeń.

Odkryj na święta sklep Zakątek Zdrowia. Warsztaty, prezenty i ekologiczne nowości

W grudniu Zakątek Zdrowia przygotował dla klientów prawdziwy pakiet świątecznych atrakcji i inspiracji zakupowych.

Najbardziej luksusowe delikatesy w Olsztynie? Sklep z produktami premium z całego świata

Limitowane oliwy, sery za 200 zł i babeczki Dolce & Gabbana. Nowy butik spożywczy na Jarotach zachwyca jakością i rzemieślniczym asortymentem
reklama
reklama