2 C
Olsztyn
niedziela, 24 listopada, 2024
reklama

Polskie firmy z system CRM – coraz częściej wybierane

Materiał zewnętrznyPolskie firmy z system CRM - coraz częściej wybierane

Oprogramowanie CRM jest niezastąpione w wielu firmach. System tego typu ułatwia codzienną pracę, a także jej doskonałą organizację. Przyczynia się do lepszego planowania i nadzorowania działań marketingowych, jak również do wysokiego poziomu obsługi klienta. Jeszcze do niedawna firmy stawiały głównie na systemy CRM od międzynarodowych dostawców. Dziś to właśnie polskie oprogramowanie jest coraz chętniej wybierane.

Czym jest system CRM?

Oprogramowanie CRM to zaawansowany system, który wspiera wiele obszarów działalności firmy. Przede wszystkim zawiera on funkcje pozwalające na utrzymanie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta, jak również wspiera skuteczne działania marketingowe. To jeszcze nie wszystko.

Program CRM usprawnia obieg dokumentów i ich porządkowanie w systemie. Zawiera liczne funkcje wspierające dobrą organizację pracy – pomaga w tworzeniu harmonogramów i przestrzeganiu ich. System CRM może automatyzować wiele procesów działań, dzięki czemu codzienne funkcjonowanie firmy jest wydajniejsze.

Coraz więcej firm stawia na systemy CRM dedykowane

Oprogramowanie CRM może mieć charakter ogólny i być przystosowane do wielu rodzajów działalności. Tak wygląda wiele systemów. Są one szybkie we wdrożeniu, niespecyficzne, a więc odpowiednie dla wielu różnych firm. Ich uniwersalność jest jednak nie tylko ich zaletą, ale też wadą – nie odpowiadają w 100% na potrzeby różnorodnych przedsiębiorstw. Mogą nie zawierać wszystkich narzędzi, jakiego firma potrzebuje do działania.

Z tego względu coraz większym zainteresowaniem cieszą się systemy CRM dedykowane dla firm z konkretnych branż. Są one tworzone od początku do końca z myślą o wyzwaniach, jakie są typowe dla przedsiębiorstwa z konkretnej, sprecyzowanej branży. Z tego względu zawierają wszystkie niezbędne narzędzia do pracy.

Polscy dostawcy systemów CRM są coraz chętniej wybierani

Alternatywą dla oprogramowania od międzynarodowych dostawców są systemy CRM od polskich firm. Niejednokrotnie są to programy lepiej odpowiadające specyfice krajowego rynku, a także dedykowane dla konkretnych branż. Przykładem takiego oprogramowania jest program CRM ESTI, który powstał i jest rozwijany z myślą o klientach z branży nieruchomości.

System ten jest dedykowany biurom nieruchomości, a także firmom deweloperskim. Zawiera wszystkie elementarne narzędzia, jakie zwykle oferują programy typu CRM, ale jest wyposażony również w szereg funkcji stworzonych z myślą o tej konkretnej branży. Uwzględnienie specyfiki działalności firm, dla których oferowane jest oprogramowanie, to mocny atut systemu CRM. Dzięki takiej perspektywie, projektanci oprogramowania uwzględnili wszystkie kluczowe potrzeby i problemy firm, które mogą być zainteresowane jego wdrożeniem. System ten pozwala więc nie tylko na komfortową organizację pracy i obsługę klienta w sposób sprawny i wygodny, ale też jest przystosowany do integracji z platformami ogłoszeniowymi z branży nieruchomości, dzięki czemu dodawanie, edytowanie i zarządzanie setkami lub nawet tysiącami ofert będzie bardzo proste i sprawne.

Zastanawiając się nad wdrożeniem systemu CRM do firmy, warto wziąć pod uwagę nie tylko programy międzynarodowych dostawców, ale też krajowe rozwiązania, które mogą okazać się zarówno lepsze, jak i korzystniejsze cenowo.

Zapisz się do naszego newslettera

Wysyłamy tylko najważniejsze wiadomości

0 komentarzy
Najlepsze
Najnowsze Najstarsze
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Polecane