4 C
Olsztyn
poniedziałek, 18 listopada, 2024
reklama

Miasto szuka inspektora ds. wizerunku przestrzeni miejskiej

OlsztynMiasto szuka inspektora ds. wizerunku przestrzeni miejskiej

W Biuletynie Informacji Publicznej miasta Olsztyna pojawiło się ogłoszenie dotyczące naboru na stanowisko inspektora ds. wizerunku przestrzeni miejskiej w Wydziale Rozwoju Olsztyna.  

Wśród obowiązków przyszłego inspektora byłyby m.in.: sporządzanie decyzji i opinii w sprawie lokalizacji małej architektury, pomników i innych dzieł plastycznych, przyjmowanie i weryfikacja wniosków w tej sprawie, koordynacja działań wydziałów i jednostek organizacyjnych miasta w zakresie ich zgodności z programem estetyzacji miasta czy monitorowanie Systemu Umieszczania Reklam.

Niezbędnymi kwalifikacjami do ubiegania się o etat są przede wszystkim: wykształcenie wyższe (gospodarka przestrzenna lub wyższe i studia podyplomowe w zakresie zarządzania przestrzenią miejską), co najmniej 3-letni staż pracy zawodowej, bardzo dobra obsługa komputera, oprogramowania z zakresu SIT (System informacji o terenie), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, znajomość ustaw o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz prawa budowlanego i kodeksu postępowania administracyjnego.

Chętni mogą składać swoje dokumenty lub przesyłać je pocztą do 16 lutego. Szczegóły dotyczące oferty można znaleźć w ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej (TUTAJ).

JC

Zapisz się do naszego newslettera

Wysyłamy tylko najważniejsze wiadomości

reklama
0 komentarzy
Najlepsze
Najnowsze Najstarsze
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Polecane