W weekend stolica naszego regionu gościła dziennikarzy z kilku poczytnych tytułów. W najbliższych tygodniach możemy spodziewać się ich relacji z wycieczki na Warmię.
Wizyta kilkunastu dziennikarzy z ogólnopolskich mediów w Olsztynie to szansa na promocję naszego miasta i podkreślenie, dlaczego warto je odwiedzić. W miniony weekend w Olsztynie gościli przedstawiciele „Voyage”, TVN-u, „Kropki TV”, „Świata i ludzi”, „National Geographic”, „Focusa”, „Świata – Podróże i Kultura”, „Dziennika Polskiego” oraz „Rynku Turystycznego”.
– To była doskonała okazja, aby pokazać przyjezdnym stare miasto, zaprosić do podziwiania panoramy Olsztyna z wieży Obserwatorium oraz pokazać inne oblicze naszego grodu w produkcji Planetarium „Olsztyn – nasze miasto” – wymieniają pracownicy ratusza. Nie mogło też zabraknąć wizyty w Centrum Rekreacyjno-Sportowym Ukiel przy ul. Jeziornej oraz Centrum Kajakarstwa przy ul. Olimpijskiej. Goście zajrzeli także do Centrum Żeglarstwa Wodnego i Lodowego na Słonecznej Polanie.
– Taka wizyta podnosi rozpoznawalność marki Olsztyn – tłumaczy dyrektor Biura Promocji Urzędu Miasta, Krzysztof Otoliński. – Powstają bardzo ciekawe materiały prasowe i internetowe.
Informacje będące efektem wizyty dziennikarzy w Olsztynie mają się ukazywać w ciągu najbliższych dwóch miesięcy.
Czy TVN jest poczytny?