5 C
Olsztyn
niedziela, 17 listopada, 2024
reklama

Zmieni się czas przejazdu tramwajem

OlsztynZmieni się czas przejazdu tramwajem

W nowym rozkładzie, który wchodzi w życie 1 stycznia 2016 roku, nieznacznie wydłuży się tramwajowa podróż przez miasto.

Nowy układ komunikacyjny zacznie obowiązywać od nowego roku. Jak zapowiadają miejscy urzędnicy, możemy spodziewać się niewielkiej modyfikacji w czasie przejazdu Tramino.

Według początkowych zapowiedzi przejazd z krańcówki przy ul. Kanta do Wysokiej Bramy (linia nr 1) miał trwać 16 minut, w drugą stronę minutę dłużej. Podróż dwójką, kursującą między przystankami Kanta i Dworzec Główny, miała się zamknąć w 16 minutach. Dwie minuty dłużej kursem powrotnym.

Jak czytamy w komunikacie Zarządu Dróg Zieleni i Transportu, 1 stycznia 2016 roku, w związku z uzyskiwaniem coraz większej liczby danych z testowych jazd linii tramwajowych nr 1 i 2, wprowadzona zostanie korekta rozkładów jazdy wszystkich trzech linii tramwajowych.

W nowym rozkładzie czas przejazdu między krańcowymi przystankami został nieco wydłużony. I tak jedynką na trasie Jaroty-Centrum będziemy jechać 20 min w obie strony. Podróż dwójką z Kanta do Dworca Głównego wyniesie 21 minut, w drugą stronę natomiast  – 22 minuty.

Przypominamy, że 31 grudnia wystartuje ostatnia lina tramwajowa, wożąca pasażerów między Dworcem Głównym a przystankiem Uniwersytet-Prawocheńskiego. Podróż z dworca w stronę kampusu ma potrwać 16 minut, natomiast kurs powrotny – 14 minut.

Szczegółowe rozkłady jazdy dla linii 1, 2 i 3 obowiązujące od 1 stycznia 2016 roku możesz sprawdzić TUTAJ.

Zapisz się do naszego newslettera

Wysyłamy tylko najważniejsze wiadomości

reklama

6 KOMENTARZY

6 komentarzy
Najlepsze
Najnowsze Najstarsze
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
MP
1 stycznia 2016 10:49

a dziś pękła szyna na Sikoraka, na wysokości Krysgum ;D no to jaki pierwszy dzień taki cały rok… raptem -8 było… a pomyśleć gdyby było -15… ba! -25!

kk
31 grudnia 2015 21:48

Obawiam się że jest to idiotyczne…
Poprawienie sygnalizacji na Kościuszki, przy Warmińskiej oraz fakt niewykorzystywania przez motorniczych (nie wszystkich co prawda) możliwości taboru oraz linii powoduje opóźnienia. Dlaczego niektórzy jeżdżą Obiegową, Sikorskiego (Dyw. 303 – GW) 50 km/h, zaś Kościuszki czy Żołnierską 40 km/h (gdy jezdnia jest pusta)? Nie wszyscy nadają się do prowadzenia tramwaju… Jak to jest, że jeden tramwaj dogania drugi?
Tutaj raczej jest źródło problemu…

Polecane