0
3.3 C
Olsztyn
piątek, 19 grudnia, 2025
reklama

Nowe serwisy na TKO: Sport | Nekrologi

Najpopularniejsza emotikona na świecie symbolem Warmii

WiadomościNajpopularniejsza emotikona na świecie symbolem Warmii

Najpopularniejsza emotikona na świecie – smilling face, czyli Smiley – już od lat 60. jest symbolem radości i dobrego nastroju. Olsztyńskie starostwo powiatowe w ramach dalszych działań promocyjnych powiatu, stworzyło logotyp z hasłem „Warmia jest miła”, oparty właśnie o tę emotikonę.

reklama

Naklejki, które z tym logiem powstały, rozwieszane były w urzędzie i spotkały się z dobrym odbiorem pracowników starostwa, jak i gości.

Wypowiedź Andrzeja Abako, olsztyńskiego starosty, o naklejkach:

reklama

Cały czas pojawiają się osoby, które chciałyby naszego Samaileya gdzieś sobie przykleić, więc musieliśmy zrobić dodruk. Na przyszły rok przygotowujemy również nasze gadżety opatrzone tym znakiem. Za chwilę będziemy także za pomocą naszego wydziału komunikacji dystrybuować – mam nadzieję, że równie sympatyczne – naklejki na samochody z hasłem „Warmia jest miła…”

Nie tak dawno, akcję również opartą na uśmiechu, wdrożył PKO Bank Polski. W czterech placówkach banku, testowane są urządzenia monitorujące uśmiech pracowników i klientów. W internecie szybko zawrzało, a reprezentant banku na forum wykop.pl, wystosował następujące oświadczenie:

Chcielibyśmy wyjaśnić, że udział w programie biorą tylko pracownicy, którzy są tym zainteresowani – w każdej chwili, bez żadnych konsekwencji, mogą z udziału zrezygnować . Również klienci muszą wyrazić zgodę na badanie. Obraz analizowany jest na bieżąco i nie jest nigdzie rejestrowany. Program jest prowadzony w 4 placówkach i bierze w nim udział zaledwie 16 doradców (stanowiska są oczywiście specjalnie oznaczone). Celem tego pilotażu jest przetestowanie, jak zastosowanie tego rozwiązania wpływa na atmosferę obsługi klientów. W ciągu pierwszych miesięcy testów, odnotowaliśmy łącznie ponad 60 tys. interakcji z klientami i nie otrzymaliśmy żadnego zgłoszenia reklamacji związanej z działaniem systemu.
To rozwiązanie ma również wymiar społeczny. Każdy uśmiech klienta oznacza drobną kwotę przeznaczoną na lokalny cel charytatywny – np. na dom dziecka, jak to robi nasz oddział z Pleszewa.

Olsztyński starosta, zapytany o tę metodę dbania o CRM (Customer Relationship Management – Zarządzanie relacjami z klientami) odpowiedział:

Raczej nie pójdziemy tą drogą, bo nie chcemy nikogo „przymuszać” do uśmiechu, który powinien być przecież szczery. W naszych działaniach z obszaru CRM wybraliśmy trochę inne rozwiązanie

Przeczytaj także

Zapisz się do naszego newslettera

Wysyłamy tylko najważniejsze wiadomości

reklama
Włącz powiadomienia e-mail
Wyślij maila o
1 Komentarz
Najlepsze
Najnowsze Najstarsze
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze

Prezent na Boże Narodzenie, który daje swobodę wyboru

Dla kogo prezenty dające wybór są najlepsze?

Jak dbać o grzejniki stalowe, aby służyły przez lata

Jak prawidłowo czyścić grzejniki stalowe?

Odrobaczanie dorosłych – jak przygotować organizm?

Czy warto odrobaczać się profilaktycznie?

Jak serwery GTA 5 Roleplay stały się fenomenem kulturowym

Dlaczego ludzie są zafascynowani odgrywaniem ról?

Psychologia przyciągania uwagi: dlaczego lubimy tych, których lubimy

Podstawowe czynniki wpływające na atrakcyjność.

Prawdziwy sekret płynnego streamowania

Profesjonalne posunięcie dla kinomaniaków.

Jak działa zawór antyskażeniowy?

W instalacjach wodociągowych, zarówno przemysłowych, jak i tych spotykanych w budynkach mieszkalnych, istotną rolę odgrywa ochrona jakości wody.

Rzut monetą, algorytm czy tarot? Jak naprawdę podejmujemy decyzje w 2025 roku

Algorytmy, losowość i proste odpowiedzi „tak” lub „nie”. Psychologia decyzji w 2025 roku i powód, dla którego szukamy prostoty w świecie nadmiaru.

Maryla Rodowicz wystąpi w maju na Plaży Kortowskiej!

Królowa polskiej estrady zaśpiewa podczas Kortowiady 2026.

Kursy maturalne z biologii i chemii w Olsztynie

Dlaczego warto korzystać z kursów maturalnych?
reklama
reklama