0
2.9 C
Olsztyn
wtorek, 16 grudnia, 2025
reklama

Nowe serwisy na TKO: Sport | Nekrologi

Tesco poszukuje partnerów do odbioru żywności w województwie warmińsko-mazurskim!

WiadomościTesco poszukuje partnerów do odbioru żywności w województwie warmińsko-mazurskim!

Od 2013 roku sklepy Tesco przekazują nadwyżki żywności potrzebującym. Obecnie 11 sklepów w województwie warmińsko-mazurskim aktywnie włącza się do procesu odbioru żywności i tym samym angażuje się w walkę z jej marnowaniem. Udział w programie przekazywania żywności jest bezpłatny, każda zainteresowana organizacja może zgłosić się i rozpocząć współpracę z Tesco już dziś.

reklama

Przekonanie, że żadna żywność nie powinna być zmarnowana, jest wpisane w DNA Tesco
i przekłada się na aktywne działania. Jako pierwsza sieć handlowa w Polsce corocznie publikuje dane o postępach w walce z marnowaniem produktów. W ostatnim roku przekazano 3 411 ton żywności organizacjom charytatywnym. W województwie warmińsko-mazurskim co tydzień przekazujemy 2 109 kilogramów żywności dla potrzebujących. Tesco, jako firma odpowiedzialna społecznie, stawia sobie jednak coraz to wyższe i ambitniejsze cele. Od 2019 roku w program odbioru nadwyżek żywności mogą włączyć się również wszystkie organizacje działające na rzecz poprawy jakości życia zwierząt. Podmioty te będą odbierać żywność, która nie może być przekazana dla ludzi.
Grono odbiorców żywności powiększa się z roku na rok. Tesco stale zachęca organizacje do aktywnego włączania się w akcję. W województwie warmińsko-mazurskim można odebrać żywność od 11 sklepów. Do udziału w inicjatywie Tesco można zgłosić się przez stronę tesco.pl/przekazywanie, na której można znaleźć najbliższy sklep Tesco. Na aktualizowanej co tydzień mapie zaznaczone są sklepy Tesco gotowe do przekazania nadwyżki żywności.

Zrobiliśmy już bardzo dużo w zakresie walki z niemarnowaniem żywności. Dzięki przekazanym produktom wsparliśmy najbardziej potrzebujących ludzi. Chcemy rozwijać się dalej i pomagać jeszcze więcej, dlatego poszukujemy kolejnych organizacji, którym możemy przekazać żywność. – podkreśla Małgorzata Tokarz Kierownik Operacyjny ds. Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w Tesco Polska.
Adresy sklepów, które w województwie warmińsko-mazurskim poszukują partnerów do odbierania żywność: Biskupiec ul. Kopernika 9

reklama

Więcej informacji o działaniach Tesco w zakresie przekazywania żywności i walki z jej marnowaniem można znaleźć na stronie: http://www.tesco-polska.pl/pl/strategia-pomocnych-gestow/produkty-marnowanie-zywnosci/dane-dot-marnowania-zywnosci-201819

 

Przeczytaj także

Zapisz się do naszego newslettera

Wysyłamy tylko najważniejsze wiadomości

reklama
Włącz powiadomienia e-mail
Wyślij maila o
0 komentarzy
Najlepsze
Najnowsze Najstarsze
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze

Bransoletki męskie – jak je nosić i z czym łączyć?

Coraz więcej panów sięga po dodatki, które podkreślają ich styl i charakter.

7 pomysłów na prezent pod choinkę dla niej

Kup coś, co wywoła uśmiech i zainspiruje.

Migracja do Shopify krok po kroku – o czym powinieneś wiedzieć?

Ważne jest zachowanie odpowiedniej kolejności działań.

Czy używany iPhone 15 Pro to rozsądny wybór dla wymagających użytkowników?

Zakup smartfona z najwyższej półki nie zawsze musi oznaczać sięganie po fabrycznie nowy egzemplarz.

Jaki prezent na święta przygotować własnoręcznie?

Dlaczego warto postawić na upominki bożonarodzeniowe zrobione samodzielnie.

Jak przygotować gabinet stomatologiczny do codziennej pracy? Niezbędne materiały i akcesoria

Właściwe przygotowanie gabinetu stomatologicznego gwarantuje bezpieczeństwo i efektywność pracy.

Horyzonty Przyszłości: Prognoza Dominacji Technologii i Filamentów w Świecie Druku 3D

Technologia druku 3D dynamicznie przekształca się w pełnoprawny sektor przemysłowy i konsumencki.

Czym są opakowania typu display?

Displaye łączą funkcję ochronną z prezentacyjną.

Metody testowania wytrzymałości i odporności ubrań roboczych

Profesjonalna odzież robocza przechodzi szereg testów, aby zapewnić bezpieczeństwo i trwałość.
reklama
reklama