Hala Urania w Olsztynie ponownie czeka na sponsora tytularnego. Poprzedni konkurs zakończył się niepowodzeniem, ale władze miasta liczą, że tym razem uda się znaleźć partnera, który powiąże swoją markę z jednym z najważniejszych obiektów w regionie.
Olsztyn ogłasza nowy konkurs na sponsora Hali Urania
Spółka Hala Olsztyn poinformowała o rozpoczęciu postępowania w sprawie sponsoringu tytularnego Hali Urania. Obiekt, oddany do użytku po modernizacji pod koniec 2023 roku, to jedna z najważniejszych aren sportowych i widowiskowych w województwie warmińsko-mazurskim.
Oferta dla przyszłego partnera obejmuje nie tylko obecność w nazwie hali, ale także szeroką ekspozycję wizualną wewnątrz i na zewnątrz obiektu oraz promocję podczas wydarzeń i w kampaniach reklamowych.
Sponsoring tytularny Hali Urania – jak wygląda procedura?
Konkurs został podzielony na dwa etapy. Do 21 listopada 2025 roku do godziny 16:00 spółka Hala Olsztyn przyjmuje zgłoszenia od zainteresowanych firm. W kolejnym etapie wybrane podmioty przedstawią szczegółowe oferty finansowe, które będą podstawą dalszych negocjacji.
Dlaczego poprzedni konkurs zakończył się fiaskiem?
Pierwsze postępowanie nie przyniosło efektów. Choć zgłosiły się dwie lokalne firmy, jedna z nich wycofała się na etapie negocjacji. Druga propozycja była oceniana jako interesująca, jednak – jak poinformował olsztyński ratusz – nie spełniła oczekiwań w zakresie praw tytularnych. W efekcie Hala Urania do dziś pozostaje bez sponsora.
Hala Urania – serce wydarzeń sportowych i kulturalnych
Zmodernizowana Hala Urania to obiekt wielofunkcyjny, w którym odbywają się najważniejsze imprezy sportowe, koncerty, a także wydarzenia o charakterze ogólnopolskim. Dzięki nowoczesnej infrastrukturze i dogodnej lokalizacji obiekt stanowi jedno z centralnych miejsc spotkań mieszkańców Olsztyna i całego regionu.
źródło: UM Olsztyn

