Hala Urania w Olsztynie ogłosiła konkurs na sponsora tytularnego. To niepowtarzalna okazja dla firm, które chcą zapisać swoją markę w przestrzeni jednego z najnowocześniejszych obiektów sportowo-widowiskowych w Polsce. Zwycięzca zyska szeroką promocję i unikalne możliwości marketingowe.
Ruszył konkurs na sponsora tytularnego Hali Urania
Hala Urania, jeden z najważniejszych obiektów sportowych i kulturalnych w Olsztynie, rozpoczęła poszukiwania sponsora tytularnego. Jest to wyjątkowa szansa dla firm, które chcą zwiększyć swoją rozpoznawalność i na stałe zapisać się w świadomości mieszkańców regionu.
Wybrana marka pojawi się w oficjalnej nazwie hali, a jej logo i materiały promocyjne zostaną umieszczone zarówno na fasadzie budynku, jak i wewnątrz obiektu. Sponsor będzie miał także możliwość promocji podczas licznych wydarzeń sportowych, koncertów i imprez kulturalnych. Szacuje się, że co miesiąc Urania przyciąga ponad 30 tysięcy osób.
Jak przebiega konkurs?
Konkurs został podzielony na dwa etapy. W pierwszym zainteresowane firmy muszą przesłać zgłoszenie do sekretariatu spółki Hala Olsztyn. Termin składania dokumentów upływa 24 kwietnia 2025 roku o godzinie 16:00.
W kolejnym etapie wybrane podmioty przedstawią swoje oferty cenowe, które posłużą jako podstawa do dalszych negocjacji.
Prestiżowa współpraca i korzyści dla sponsora
Organizatorzy podkreślają, że poszukują partnera, który podziela wizję nowoczesnego i otwartego obiektu.
„Szukamy partnera, który dzieli nasze wartości oraz wizję nowoczesnego i przyjaznego obiektu, integrującego lokalną społeczność. Sponsoring tytularny to nie tylko doskonała forma promocji, ale przede wszystkim wyjątkowa szansa, by aktywnie wpłynąć na rozwój hali, czyniąc ją jeszcze bardziej rozpoznawalnym miejscem na mapie Polski” – podkreślił Zbigniew Trzoska, prezes zarządu spółki Hala Olsztyn.
Nowoczesna hala w sercu Olsztyna
Hala Urania przeszła gruntowną modernizację i została ponownie otwarta w grudniu 2023 roku. Obiekt oferuje szeroką gamę udogodnień, posiada Arenę Główną, Małą Arenę, lodowisko/rolkowisko, ściankę wspinaczkową, nowoczesne sale sportowe oraz przestrzeń biurowo-konferencyjną. Dzięki temu stała się jednym z kluczowych miejsc na sportowej i kulturalnej mapie Olsztyna.
źródło: UM Olsztyn
Niech będzie Pasztet Podlaski
pewnie gumka-urania, a może „Osram – Urania” ? 😀