Sieć ALDI ruszyła z kampanią, która wywołała niemałe poruszenie wśród fanów funkcjonalnych, ale stylowych produktów. Limitowana kolekcja ALDI Orginal trafiła do sklepów w całej Polsce 25 czerwca i od razu przyciągnęła uwagę klientów.
Letnia seria ALDI z hitem prosto z TikToka
Wśród największych nowości pojawił się viralowy kubek termiczny o pojemności aż 1,05 litra. To odpowiedź sieci na rosnącą popularność tzw. XL tumblerów, znanych z TikToka. Kubek wykonany ze stali nierdzewnej, z wygodnym uchwytem i szczelną pokrywką, kosztuje 29,99 zł. To idealny gadżet zarówno na wakacyjny wyjazd, jak i na co dzień.
Kolekcja zaskoczyła różnorodnością
W ofercie znalazły się także certyfikowane ręczniki plażowe w rozmiarze 90×170 cm (39,99 zł) oraz kolorowe bawełniane skarpety damskie i męskie (7,99 zł). Wszystkie produkty sygnowane są logo ALDI.
Jak podkreśliła Luiza Urbańska, młodsza manager ds. komunikacji i PR w ALDI Polska, klienci coraz częściej oczekują produktów nie tylko praktycznych, ale też modnych i designerskich. – Kolekcja ALDI Orginal pokazuje, że można połączyć funkcjonalność z trendami prosto z internetu – powiedziała przedstawicielka sieci.
Cała seria jest dostępna wyłącznie w sklepach ALDI – do wyczerpania zapasów.
