8.3 C
Olsztyn
poniedziałek, 31 marca, 2025
reklama

FIEGE dzieli się wiedzą z uczniami szkół logistycznych z Warmii

WiadomościFIEGE dzieli się wiedzą z uczniami szkół logistycznych z Warmii

Dobra teoria to jedno, ale możliwość zobaczenia, jak działa logistyka w praktyce – to już zupełnie inna jakość. Uczniowie dwóch szkół z regionu będą mieli okazję przekonać się, jak wygląda codzienna praca w dużym centrum dystrybucyjnym. Wszystko dzięki współpracy z firmą FIEGE, która od lat działa w branży logistycznej i teraz postanowiła otworzyć się na młodych.

Wiedza z praktyki, nie tylko z podręcznika

Operator centrum logistycznego FIEGE, funkcjonujący w Ameryce pod Olsztynkiem, nawiązał współpracę z dwiema szkołami z regionu, które kształcą młodych logistyków: Zespołem Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rodła w Olsztynie oraz Zespołem Szkół im. K. C. Mrongowiusza w Olsztynku.

W ramach współpracy uczniowie będą mogli odwiedzać centrum dystrybucyjne i poznawać nowoczesne rozwiązania technologiczne stosowane w logistyce. Firma organizuje również spotkania z ekspertami, którzy dzielą się swoją wiedzą i pokazują możliwe ścieżki kariery. Dodatkowo FIEGE angażuje się w konkursy i inicjatywy edukacyjne organizowane przez szkoły.

– Chcemy, by nasza wiedza i doświadczenie realnie wpłynęły na przyszłość młodych ludzi. Logistyka to dynamiczna branża, w której umiejętności praktyczne są równie ważne, co teoria – podkreśla Bartłomiej Zieliński, dyrektor Centrum Dystrybucyjnego FIEGE.

Korzyści dla uczniów i firmy

Dyrektorzy szkół biorących udział w projekcie podkreślają, że współpraca z FIEGE to ogromna wartość dodana dla uczniów. Dzięki niej młodzież będzie lepiej przygotowana do pracy zawodowej i pozna realia branży „od kuchni”. – To szansa, by młodzi ludzie nie tylko zobaczyli, jak wygląda praca w logistyce, ale też by sami poczuli się częścią profesjonalnego środowiska – mówi Małgorzata Pańczyk, dyrektor olsztyńskiego „ekonomika”.

Z kolei sama firma zyskuje nie tylko możliwość wpływania na rozwój przyszłych pracowników, ale także poznaje potrzeby i oczekiwania młodego pokolenia. – Uczymy się patrzeć na świat ich oczami. To cenna lekcja także dla nas – dodaje Bartłomiej Zieliński.

źródło: Fiege

Zostaw opinię pod artykułem
reklama
Popularne wideo z regionu

Zapisz się do naszego newslettera

Wysyłamy tylko najważniejsze wiadomości

Włącz powiadomienia e-mail
Wyślij maila o
0 komentarzy
Najlepsze
Najnowsze Najstarsze
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Polecane