0.8 C
Olsztyn
wtorek, 25 marca, 2025
reklama

Olsztyńskie obiekty sportowe szukają sponsorów – z różnym skutkiem

OlsztynOlsztyńskie obiekty sportowe szukają sponsorów – z różnym skutkiem

Olsztyńskie obiekty sportowe przechodzą zmiany i szukają nowych możliwości rozwoju. Jedne pozostają bez wsparcia, inne wciąż czekają na odpowiedniego partnera. W tle są ważne decyzje, które mogą wpłynąć na przyszłość sportowej infrastruktury miasta.

Aquasfera bez sponsora

Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie unieważnił postępowanie dotyczące wyboru sponsora tytularnego Wodnego Centrum Rekreacyjno-Sportowego Aquasfera. Do 12 marca 2025 roku, czyli wyznaczonego terminu składania ofert, nie wpłynęło żadne zgłoszenie.

Konkurs ogłoszono 19 lutego i jego celem było znalezienie partnera, który objąłby patronat nad jednym z najważniejszych obiektów sportowych w mieście. Sponsoring tytularny miał zapewnić firmie prawo do umieszczenia swojego logo w nazwie kompleksu oraz szeroki pakiet działań reklamowych.

Aquasfera to nowoczesny kompleks z basenem olimpijskim, strefą rekreacyjną oraz miejscem licznych wydarzeń sportowych i kulturalnych. OSiR nie wyklucza, że w przyszłości ponownie podejmie próbę znalezienia sponsora, jednak na ten moment obiekt pozostaje bez komercyjnego patrona.

Hala Urania szuka sponsora

Podczas gdy Aquasfera pozostaje bez sponsora, trwa poszukiwanie partnera tytularnego dla Hali Urania. Obiekt, który po modernizacji stał się jednym z najnowocześniejszych kompleksów sportowo-widowiskowych w Polsce, oferuje szerokie możliwości promocji dla firm.

Marka zwycięzcy konkursu pojawi się w oficjalnej nazwie hali, a jej logo będzie eksponowane na fasadzie oraz wewnątrz budynku. Dodatkowo sponsor uzyska prawo do promocji podczas wydarzeń sportowych, koncertów i imprez, które przyciągają do Uranii ponad 30 tysięcy osób miesięcznie.

Konkurs składa się z dwóch etapów. Zainteresowane firmy muszą złożyć zgłoszenie do sekretariatu spółki Hala Olsztyn do 24 kwietnia 2025 roku. Następnie zakwalifikowane podmioty przedstawią swoje oferty cenowe, które będą podstawą do dalszych negocjacji.

– Szukamy partnera, który dzieli nasze wartości oraz wizję nowoczesnego i otwartego obiektu – mówi Zbigniew Trzoska, prezes zarządu spółki Hala Olsztyn. – Sponsoring tytularny to nie tylko reklama, ale także możliwość realnego wpływu na rozwój hali.

Hala Urania, po modernizacji zakończonej w grudniu 2023 roku, stała się jednym z kluczowych obiektów sportowych i kulturalnych w Olsztynie. W jej skład wchodzą m.in. Arena Główna, Mała Arena, lodowisko, ścianka wspinaczkowa oraz przestrzenie konferencyjne.

źródło: UM Olsztyn

Zostaw opinię pod artykułem
reklama
Popularne wideo z regionu

Zapisz się do naszego newslettera

Wysyłamy tylko najważniejsze wiadomości

Włącz powiadomienia e-mail
Wyślij maila o
0 komentarzy
Najlepsze
Najnowsze Najstarsze
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Polecane