0.4 C
Olsztyn
niedziela, 16 marca, 2025
reklama

Nowy sklep w Galerii Warmińskiej. Tłumy na otwarciu. Tej marki jeszcze w Olsztynie nie było

OlsztynNowy sklep w Galerii Warmińskiej. Tłumy na otwarciu. Tej marki jeszcze w...

5 marca w Galerii Warmińskiej otwarto salon Rituals – luksusową markę kosmetyczną z Holandii. Wydarzenie przyciągnęło tłumy, a przed sklepem ustawiła się ogromna kolejka. Opinie mieszkańców są podzielone – jedni zachwyceni, inni sceptyczni.

Rituals – luksusowa drogeria z holenderskimi korzeniami

Rituals to marka kosmetyczna założona w 2000 roku w Holandii, specjalizująca się w luksusowych produktach do pielęgnacji. Firma czerpie inspiracje z tradycji Dalekiego Wschodu i stawia na naturalne składniki. Produkty Rituals wyróżniają się eleganckimi opakowaniami, ekologicznym podejściem oraz intensywnymi, orientalnymi zapachami.

Salon Rituals w Galerii Warmińskiej to miejsce, gdzie klienci mogą przetestować szeroką gamę kosmetyków, od kremów i peelingów, po świece zapachowe i dyfuzory do wnętrz. Marka działa na zasadzie konceptu „drogerii premium”, oferując ekskluzywne produkty w wyższej półce cenowej.

Mieszkańcy podzieleni w opiniach

Otwarcie Rituals w Olsztynie wzbudziło duże emocje. Wielu mieszkańców z entuzjazmem powitało nową markę, ceniąc jej jakość i unikalne podejście do pielęgnacji. „Super, takiej marki brakowało w naszym mieście” – napisała jedna z internautek. „Ale super, na pewno odwiedzę, bo uwielbiam” – dodała kolejna osoba. Jednak nie wszyscy podzielają entuzjazm. Niektórzy mieszkańcy krytykowali ogromne zainteresowanie darmowymi próbkami i promocjami, porównując sytuację do otwarcia Max Burgers: „Dramat. To tylko pokazuje, jaką Olsztyn jest prowincją… Kilka tysięcy ludzi z nadzieją na darmową szamkę. A po miesiącu nikt nie pamiętał, że takie coś jest w Olsztynie…” – skomentował internauta.

Drogeria premium w Olsztynie

Nowy sklep w Galerii Warmińskiej mieści się na parterze, niedaleko wejścia A. Otwarcie salonu w Olsztynie to kolejny krok w ekspansji Rituals w Polsce. Czas pokaże, czy marka na stałe zagości w sercach olsztynian, czy okaże się jedynie krótkotrwałym trendem.

źródło: Galeria Warmińska/Rituals

Zostaw opinię pod artykułem
reklama
Popularne wideo z regionu

Zapisz się do naszego newslettera

Wysyłamy tylko najważniejsze wiadomości

Włącz powiadomienia e-mail
Wyślij maila o
0 komentarzy
Najlepsze
Najnowsze Najstarsze
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Polecane