3.4 C
Olsztyn
czwartek, 26 grudnia, 2024
reklama

Jakie gadżety reklamowe wybrać, aby zwrócić uwagę swoich klientów?

Materiał partneraJakie gadżety reklamowe wybrać, aby zwrócić uwagę swoich klientów?

Wybór odpowiednich gadżetów reklamowych może przyprawić o ból głowy. W końcu tak wiele propozycji wcale nie ułatwia wyboru, a my chcemy wyjść nieco przed szereg i zaproponować klientom coś lepszego, niż konkurencja. Jakie gadżety wybrać, by odbiorcy zwrócili na nas uwagę? Sprawdźmy.

Gadżety tanie, lecz bardzo skuteczne

Zacznijmy od propozycji dobrze znanych, ale wciąż działających na tyle skutecznie, że trudno wyobrazić sobie efektywnej akcji marketingowej właśnie bez tych elementów. Mowa tu między innymi o tanich upominkach takich jak torby materiałowe z logo firmy, butelki wielorazowe na wodę, nieśmiertelne długopisy lub zeszyty i notatniki.

To tanie gadżety reklamowe z logo, które jednak dalej działają i wciąż wywołują u klienta uśmiech i wdzięczność – a to właśnie takie odbioru od nich oczekujemy. Wiadome jest, że nie każda firma dysponuje tysiącami złotych budżetu reklamowego, a gadżety to sposób reklamy, który od zawsze świetnie się sprawdzał. By połączyć te dwie kwestie, niezbędny będzie wybór tańszych produktów, które dają optymalne prawdopodobieństwo zwrotu z inwestycji. Nie masz pomysłu na gadżety? Postaw na budżetowe pewniaki i sprawdź, jak szybko klienci wrócą z zamówieniem.

giftdesign-reklamowy-kubek-z-logo-firmy (5).jpg

Gadżety reklamowe zorientowane na branżę

Jak jeszcze sprawić, by nasi klienci zostali zaskoczeni za pomocą gadżetu reklamowego? W tym celu warto wypróbować rozwiązanie zorientowane bezpośrednio na branżę, w jakiej działamy. Przykład? Firma, która zaopatruje restauracje w produkty spożywcze, może jako gadżet reklamowy podarować deskę do krojenia z logo. Firma organizująca biegi uliczne z kolei może wzbogacić pakiet startowy o dodatkowe gadżety, takie jak pas na numer startowy z logo. Siłownia z kolei stałym klientom może proponować ręczniki szybkoschnące lub torby z nazwą siłowni.

bidon-z-nadrukiem-firmy-gift-design.jpg

To niezwykle funkcjonalne gadżety, które poprzez dopasowanie do konkretnego segmentu klienta, zawsze przyniosą zamierzony skutek. Takie gadżety zostaną docenione i wykorzystane, co oczywiście będzie miało wpływ na lojalność takich obdarowanych klientów i dodatkową reklamę wynikającą z ekspozycji naszej marki na akcesoriach.

Zrób wrażenie na kliencie – zaproponuj coś nieszablonowego

Co jeszcze może zaintrygować naszych klientów i sprawić, że zostaną zaskoczeni? W obszarze gadżetów reklamowych nie ma dzisiaj praktycznie żadnych ograniczeń. Możemy wybierać dowolnie z dziesiątek kategorii produktów i setek różnych wariantów po to, żeby klient poczuł, że doceniamy jego wkład w rozwój naszej marki czy to z powodu dużego zamówienia, czy regularnych powrotów do naszego sklepu.

Słuchawki_reklamowe_Gift_Design.jpg

Jaki gadżet będzie zatem nieszablonowy? Taki, który nigdy wcześniej nie został mu jeszcze zaproponowany. Może to być termofor z logo firmy, organizer na biurko z nazwą naszej marki, ładowarka indukcyjna, zestaw plażowy, pudełko na długopisy – wszystko to, co wyda się nam i klientom atrakcyjne i co sprawi, że doceni nas jako firmę. Dzięki wykorzystaniu gadżetów reklamowych nie tylko zwiększamy zaangażowanie dotychczasowych klientów, ale także dbamy o to, by Ci nowi, widzący nas podczas eventów branżowych lub konferencji biznesowych zwrócili uwagę na naszą ofertę i byli zachęceni do zapoznania się z nią. Gadżety reklamowe to skuteczny sposób na to, by maksymalizować potencjał marketingowy każdej marki, bez względu na skalę działania i branżę, w której funkcjonuje.

Zapisz się do naszego newslettera

Wysyłamy tylko najważniejsze wiadomości

0 komentarzy
Najlepsze
Najnowsze Najstarsze
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Polecane