Najtańsze długopisy firmowe możesz kupić już za kilkadziesiąt groszy za sztukę. Zanim jednak złożysz zamówienie, zastanów się, co chcesz z ich pomocą osiągnąć, po co ci właściwie one są i komu chcesz je rozdać.
Do czego służą ci długopisy firmowe?
Długopisy to najpopularniejsze gadżety reklamowe. To także jedne z najtańszych „prezentów”, jakie możesz podarować odwiedzającym stoisko, włożyć do pakietu konferencyjnego, wyłożyć na recepcji czy w biurze. Długopis reklamowy to przede wszystkim jedno z miejsc ekspozycji nazwy firmy, twojego logo, hasła, danych kontaktowych. Niezależnie od tego, czy decydujesz się na proste plastikowe długopisy, czy bardziej eleganckie metalowe długopisy, nowoczesne metody druku oraz grawer laserowy pozwalają spersonalizować te gadżety zgodnie z twoimi oczekiwaniami.
Warto więc pomyśleć, po co ci taki długopis? Żeby wzmacniać spójność wizerunkową, utrwalać pamięć o marce u klientów, z którymi masz kontakt na targach, warsztatach, seminariach? Przypominać o sobie sukcesywnie i zachęcać do składania kolejnych zamówień? W zależności od tego, czy stawiasz bardziej na cele wizerunkowe, czy marketingowo-handlowe, nieco inaczej być może będziesz projektować swoje długopisy. Dlatego też na tego typu pytania warto sobie odpowiedzieć wcześniej.
Proste czy eleganckie długopisy reklamowe?
Długopisy reklamowe dla firm, szczególnie bezpośrednio u producentów są dostępne w szerokim wyborze modeli, kolorów, typów nadruków. Wśród długopisów reklamowych znajdziesz i najprostsze plastikowe modele, te nawiązujące do ekologii z drewnianą obudową, jaki i bardziej eleganckie, stylowe długopisy metalowe. Wybór między tymi propozycjami zależy w dużej mierze od efektu, jaki chcesz osiągnąć, jak i od tego, dla kogo przeznaczone są długopisy. Jeśli to jednorazowy gadżet szkoleniowy, być może nie warto inwestować koniecznie w długopisy z wyższej półki. Jeśli jednak dajesz je klientom lub długopisy te stanowią wyposażenie twojego eleganckiego biura, lepiej zadbać o dopasowanie ich do wizerunku twojej marki. Kluczem jest spójność. Jeśli marka promuje się jako nowoczesna, łamiąca schematy, energiczna, to nie podaruje przecież mosiężnych długopisów swoim potencjalnym klientom i odwrotnie — do poważnej marki z tradycjami nie pasuje plastikowy długopis we fluorescencyjnym kolorze.
Tanie długopisy reklamowe z nadrukiem? To możliwe!
Długopisy reklamowe kupowane w większej liczbie sztuk nie kosztują zbyt dużo. Ich cena waha się między kilkudziesięcioma groszami a kilku złotymi za sztukę. Z pewnością najlepszym, optymalizującym koszty rozwiązaniem jest zakup ich bezpośrednio od producenta. Im mniej pośredników, tym koszt znacznie niższy, a i współpraca przy realizacji zamówienia bardziej płynna.