Ciepła kawa, aromatyczna herbata, chwila relaksu, a w samym centrum logo twojej firmy. Czy masz ochotę zrealizować taką wizję? Zamów kubki z nadrukiem, które będą wsparciem dla twojej kampanii marketingowej.
Kubki z własnym nadrukiem – praktyczne gadżety reklamowe
Intensywna konkurencja rynkowa wymaga od dzisiejszych przedsiębiorców pomysłowości, inicjatywy i kreatywności. Wśród licznych sposobów na budowanie świadomości marki, wysokie miejsce zajmują gadżety reklamowe. Akcesoria z logo stanowią jeden z najczęściej wybieranych sposobów na promocję. Korzystają z niej zarówno raczkujące firmy, ale również te o ugruntowanej już w świecie biznesu pozycji.
Ogromną zaletą kubków reklamowych jest ich praktyczne zastosowanie. Tego rodzaju podarunki rzadko lądują na dnie szafy. Widujemy je w biurach, kantynach, ale także domach prywatnych. Wyobraź sobie, że klient będzie co rano parzył kawę w kubku, na którym widnieje nazwa twojej marki. Szybko zacznie mu się ona kojarzyć z czymś swojskim, przyjaznym, bliskim. Albo może twój pracownik będzie serwował herbatę w twoim kubku znajomym? Czy sądzisz, że zwiększy w ten sposób zainteresowanie twoją działalnością, wzbudzi ciekawość? Na pewno tak.
Kiedy firmy wykorzystują kubki reklamowe z logo firmy?
Estetyczne kubki to w wielu przedsiębiorstwach podstawowy gadżet wręczany przy różnym okazjom pracownikom, klientom, partnerom biznesowym, ale również osobom z grupy docelowej podczas rozmaitych imprez czy targów. Taki gadżet świetnie sprawdzi się jako element paczki przygotowywanej z okazji świąt, urodzin stałego kontrahenta, albo z okazji zakończenia wspólnego projektu. Można go także dodać jako gratis przy dużych zakupach. W firmowych kubkach możesz też podawać ciepłe napoje na konferencjach, szkoleniach, spotkaniach biznesowych odbywających się na terenie biura.
Wysokiej jakości kubki z trwałym nadrukiem
Jeśli chcesz, by twoje kubki reklamowe spełniały swoje zadanie, powinieneś zadbać o to, by były trwałe, ale również wygodne w użyciu, funkcjonalne i estetyczne. Dbałość o szczegóły stanowi zaletę w niemal każdej branży. Pokaż się jako przedsiębiorca, który stawia tylko na to, co najlepsze, dba o ludzi, którzy go otaczają i chce dla nich tylko tego, co dobre. Zanim zamówisz kubki z własnym nadrukiem, zwróć uwagę na ich kształty. Możesz postawić na pozbawioną kontrowersji klasykę, ale również sięgnąć po modele o nietypowym designie, z finezyjnym uchem, subtelne, rozszerzające się ku górze lub beczułkowate o dużej pojemności. Przemyśl też dobrze kolorystykę. Kolor kubka powinien współgrać z barwami logo twojej marki, by już na pierwszy rzut oka odpowiednio się kojarzył.
Decydując się na kubki reklamowe, wybierz doskonałej jakości nadruk, który nie tylko będzie się pięknie prezentował, ale nie zniknie nawet przy częstym myciu w zmywarce. Tu z pomocą przychodzą różne techniki nadruku, które pozwalają albo obniżyć koszty przy prostym projekcie, albo zwiększyć wyrazistość kolorów i detali.
Personalizowane kubki nośnikiem twojej reklamy
Decydując się na zamówienie reklamowych kubków, należy odpowiednio dopasować ich rodzaj, który można uzależnić od profilu swojej działalności. W branży turystycznej doskonale sprawdzą się kubki metalowe, w biurowej kubki ceramiczne, z kolei np. w branży automotive lub transportowej kubki z pokrywką.
Poza klasycznym logo możesz dodać na produkcie motto swojej firmy, filozoficzne pytanie, humorystyczną grafikę, przyciągające hasło. Takie kwestie warto zlecić doświadczonym profesjonalistom. Choć to dodatkowy koszt, jest godną polecenia inwestycją w reklamę.
Jeżeli zastanawiasz się nad zamówieniem kubków z nadrukiem w ramach swoich działań marketingowych, porzuć wątpliwości i zacznij myśleć nad projektem. Jest to bowiem świetny sposób na zwiększenie widoczności marki, zyskanie lojalności otaczających firmę osób oraz zaistnienie w swojej branży.