-3 C
Olsztyn
niedziela, 5 lutego, 2023
reklama

Zapisz się do naszego newslettera

Wysyłamy tylko najważniejsze wiadomości

Władimir Putin miał wypadek

KrajWładimir Putin miał wypadek

Władimir Putin doznał niefortunnego upadku ze schodów we własnej rezydencji – utrzymuje rosyjski kanał na serwisie Telegram o nazwie Generał SWR, który w przeszłości był źródłem cytowanych, choć niepotwierdzonych informacji o chorobach gospodarza Kremla.

reklama

Wiadomość o upadku Putina kanał podał 1 grudnia, utrzymując, że poprzedni dzień był dla Putina „bardzo niełatwy” i zakończył się „dość dramatycznie”. Schodząc po schodach Putin jakoby upadł na kość ogonową i przewróciwszy się na bok zsunął się kilka stopni w dół; do incydentu doszło na oczach ochroniarzy, którzy pospieszyli mu na pomoc i wezwali lekarzy dyżurujących w rezydencji.

Kanał Generał SWR utrzymuje, że podczas upadku doszło do „mimowolnej defekacji”, ponieważ „Putin cierpi na chorobę nowotworową układu pokarmowego, przez co ma poważne problemy z trawieniem”, a uderzenie w kość ogonową spowodowało nagły ból.

Oblodzone drogi. Tragicznie zginęła 25-letnia kobieta
reklama

„Po całościowych oględzinach i badaniu zdiagnozowano stłuczenie kości ogonowej i tkanek miękkich”, samopoczucie pacjenta jest „stabilne” – twierdzą autorzy tych doniesień. Zapowiadają, że odbędzie się dochodzenie, by ustalić przyczynę upadku Putina. Nosi on bowiem specjalne obuwie zapobiegające poślizgnięciu się, a „schody w rezydencji uważane są za bezpieczne” – czytamy w publikacji. (https://t.me/s/generalsvr).

Doniesienia kanału Generał SWR, który twierdzi, iż publikuje insiderskie informacje o Putinie i jego otoczeniu, odnotowały, zachowując dystans, media zachodnie, m.in. portal magazynu „Newsweek”. W poprzednich miesiącach media takie jak „Mirror” czy „New York Post” powoływały się na doniesienia kanału dotyczące domniemanych problemów Putina ze zdrowiem.

reklama

Nazwa kanału to domniemane stanowisko jego założyciela, którym ma być były generał Służby Wywiadu Zagranicznego (SWR) Rosji. Jego nazwiska nie podano. W lutym 2022 roku kanał, założony dwa lata wcześniej, miał ponad 200 tys. subskrybentów.

TIR wbił się w budynek mieszkalny

źródło: PAP

reklama
reklama
reklama
reklama

7 KOMENTARZY

7 komentarzy
Najlepsze
Najnowsze Najstarsze
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Stasiek
3 grudnia 2022 13:38

Zesral sie w gacie?

Mapa
5 grudnia 2022 09:53

I dobrze kutafonowi

Popularne

Fatalny finał wyprzedzania. Dachowanie Mercedesa na S7