Zapraszamy do wypełnienia ankiety, która pozwoli określić poziom Państwa zadowolenia z jakości usług świadczonych przez olsztyński urząd.
– Co roku w olsztyńskim magistracie prowadzimy badania ankietowe, które mają nam pokazać w jakim miejscu jesteśmy i co jeszcze powinniśmy zrobić, żeby jakość naszej obsługi była na jak najwyższym poziomie – mówi Marta Bartoszewicz, rzeczniczka Urzędu Miasta w Olsztynie – ta ankieta wskazuje mocne strony i te obszary, które można jeszcze udoskonalić.
Mieszkańcy mają możliwość ocenić m.in. warunki obsługi klientów, dostęp do informacji, wiedzę i kompetencje urzędników, a także czas oczekiwania na obsługę. Uczestnicy badania mogą wypowiedzieć się na temat zachowania urzędników oraz ich chęci udzielania pomocy. Ankietowani zostaną poproszeni również o wskazanie obszaru, który ich zdaniem powinien sprawniej funkcjonować. Na podstawie wyników badania urzędnicy zaplanują działania, które pomogą podnieć jakość realizowanych przez urząd zadań administracji publicznej.
Ankieta jest anonimowa i będzie dostępna do 30 września. Można ją wypełnić online tutaj, lub w wersji papierowej wrzucić do specjalnej urny. Ulotki oraz urny można znaleźć w holu w ratusza, w budynku urzędu przy ul. Wyzwolenia 30, w Urzędzie Stanu Cywilnego, w Wydziale Spraw Obywatelskim (dawny Wydział Komunikacji) oraz w Biurze Obsługi Klienta (narożnik ratusza).
źródło: UM Olsztyn