Dostawcy usług telekomunikacyjnych pracują według ustalonych regulaminów.W razie awarii mają określony czas na usunięcie usterki. Co się dzieje jak taki problem dotyczy szpitala? Wczoraj przekonał się o tym olsztyński szpital pulmonologiczny.
Wczoraj w Samodzielnym Publicznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc w Olsztynie przestały działać telefony. Informacja została podana na oficjalnym profilu szpitala na portalu Facebook. Administracja zgłosiła sprawę do Orange Polska. Normalnie w sytuacji usterki telefonii stacjonarnej dostawca według swojego regulaminu ma 24 godziny na zlokalizowanie usterki i jej usunięcie. Zadzwoniliśmy z pytaniem o to jak wygląda rozwiązywanie tego problemów.
– Oczywiście, że w przypadku instytucji ratujących życie staram się jak najszybciej przywrócić działanie telefonów – mówi Maria Piechocka z Biura Prasowego Orange
Po około dwóch godzinach od rozmowy telefonicznej z Biurem Prasowym otrzymaliśmy smsa informującego redakcję, że awaria została usunięta.