fbpx
-0 C
Olsztyn
niedziela, 4 grudnia, 2022
reklama

Browar Kormoran na drugim miejscu w Polsce w prestiżowym plebiscycie [GALERIA]

GalerieBrowar Kormoran na drugim miejscu w Polsce w prestiżowym plebiscycie

Zapisz się do naszego newslettera

Wysyłamy tylko najważniejsze wiadomości

Olsztyński producent piwa zajął drugie miejsce w prestiżowym plebiscycie portalu Browar.biz. Prócz tego piwa produkowane przez browar znalazły się wśród najlepszych w Polsce.

Użytkownicy portalu w dniach 29 stycznia – 9 lutego oddawali swojego głosy na najlepsze polskie piwa dostępne na rynku w 2013 roku. Piwa podzielone były na szereg kategorii, z których wybierano po trzy najlepsze. Ponadto użytkownicy przyznali tytuły: Piwo Roku 2013, Browar Roku 2013 oraz Debiut Roku 2013 najlepszym z najlepszych.

W plebiscycie można było wybierać piwa (różnych gatunków) podzielone na 15 kategorii. Faworytów można było wybierać spośród 1302 piw z 96 browarów. Listy piw w danych kategoriach obejmowały wszystkie piwa dostępne na rynku w 2013 r.

Piwa Browaru Kormoran zostały wyróżnione niemal w każdej piwnej kategorii. W tych najbardziej prestiżowych (piwo roku) czwarte miejsce zajął produkt – American IPA.

W prestiżowej kategorii browar roku olsztyński browar zajął drugie miejsce! Lepszy okazał się tylko browar – Projekt Pinta.

Andrzej Olkowski, szef Browaru Kormoran: – Wyróżnienie bardzo cieszy. Mimo że nasza marka jest już znana w całej Polsce dzięki temu, że można nas kupić w sklepach niektórych sieci, to uważam, że nadal jesteśmy browarem regionalnym. Myślę, że wpływ na nagrody i wyróżnienia mają opinie klientów na temat naszych produktów, a to przekuwa się oczywiście sukces biznesowy.

Ostatnim wyróżnieniem, jakie otrzymał Browar, była główna nagroda dla piwa Porter Warmiński, przyznana na Gali Jakości 2013 na „Najlepszy Produkt i Usługa Warmii i Mazur” w kategorii „Produkt żywnościowy”.

Szczegóły rankingu TUTAJ

Browar Kormoran na drugim miejscu w Polsce w prestiżowym plebiscycie [GALERIA] Galerie, Wiadomości

reklama
reklama
reklama
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze