4.6 C
Olsztyn
niedziela, 22 grudnia, 2024
reklama

Olsztyńska Straż Miejska rekrutuje

OlsztynOlsztyńska Straż Miejska rekrutuje

Straż Miejska ze stolicy Warmii organizuje nabór do pracy na stanowisku aplikantów (strażników miejskich). Zainteresowani mogą zgłaszać swoje kandydatury do 16 marca. 

Wszyscy aplikanci, którzy ukończyliby podstawowe szkolenie z pozytywnym wynikiem, byli odpowiedzialni za ochronę spokoju i porządku w miejscach publicznych wraz z pozostałymi zadaniami, które określa art. 11 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych (Dz.U. Nr 123 poz. 779 z późn. zm.).

Niezbędne wymagania w odniesieniu do kandydatów na strażnika miejskiego to:

– obywatelstwo polskie,
– ukończone 21 lat,
– korzystanie z pełni praw publicznych,
– wykształcenie co najmniej średnie,
– nienaganna opinia,
– sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
– niekaralność: kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
– uregulowany stosunek do służby wojskowej – przeniesiony do rezerwy (nie dotyczy kobiet).

Dodatkowymi atutami w procesie rekrutacji mogą być:

– wykształcenie wyższe (informatyka, administracja, pedagogika, resocjalizacja),
– znajomość języka obcego w stopniu umożliwiającym porozumiewanie się,
– doświadczenie w służbach mundurowych,
– zamieszkanie na terenie miasta Olsztyna,
– odporność na stres, dyspozycyjność,
– dobra znajomość topografii miasta Olsztyna,
– aktywność sportowa,
– prawo jazdy kategorii B i A,
– posiadanie dodatkowych kwalifikacji i uprawnień przydatnych w pracy na stanowisku strażnika miejskiego.

Osoby zainteresowane pracą strażnika miejskiego proszone są o złożenie w Sekretariacie Straży Miejskiej w Olsztynie (ul. J. Piłsudskiego 11/17) następujących dokumentów:

– CV (życiorys),
– list motywacyjny,
– kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (TUTAJ),
– kserokopia dokumentu tożsamości, ewentualnie prawa jazdy,
– książeczki wojskowej  (str. 2,3,4,6,8,9),
– kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej – uczelni,
– podpisane własnoręcznie oświadczenie o treści: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Straż Miejską w Olsztynie zawartych w ofercie pracy, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji  zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883  z późn. zm.)

– podpisane własnoręcznie oświadczenie o niekaralności.

Komplet dokumentów  należy złożyć w sekretariacie Straży Miejskiej w Olsztynie (pok. nr 5) w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem ”Nabór na stanowisko Strażnika Miejskiego (Aplikanta)” do 16 marca do godz. 15. Oferty, które wpłyną po tym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o osobach spełniających warunki do udziału w konkursie zostanie podana następnego dnia.

Zapisz się do naszego newslettera

Wysyłamy tylko najważniejsze wiadomości

2 KOMENTARZY

2 komentarzy
Najlepsze
Najnowsze Najstarsze
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Olsztynianin
5 marca 2015 11:31

Jakub Ty nie spełniasz 4 wymagania ustawowego 😀

Jakub
4 marca 2015 20:19

Hahaha, chętni do straży miejskiej? I jeszcze macie jakieś wymagania? Chyba tylko jacyś desperaci się do was zgłoszą hahahaha

Polecane