Straż Miejska ze stolicy Warmii organizuje nabór do pracy na stanowisku aplikantów (strażników miejskich). Zainteresowani mogą zgłaszać swoje kandydatury do 16 marca.
Wszyscy aplikanci, którzy ukończyliby podstawowe szkolenie z pozytywnym wynikiem, byli odpowiedzialni za ochronę spokoju i porządku w miejscach publicznych wraz z pozostałymi zadaniami, które określa art. 11 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych (Dz.U. Nr 123 poz. 779 z późn. zm.).
Niezbędne wymagania w odniesieniu do kandydatów na strażnika miejskiego to:
– obywatelstwo polskie,
– ukończone 21 lat,
– korzystanie z pełni praw publicznych,
– wykształcenie co najmniej średnie,
– nienaganna opinia,
– sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
– niekaralność: kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
– uregulowany stosunek do służby wojskowej – przeniesiony do rezerwy (nie dotyczy kobiet).
Dodatkowymi atutami w procesie rekrutacji mogą być:
– wykształcenie wyższe (informatyka, administracja, pedagogika, resocjalizacja),
– znajomość języka obcego w stopniu umożliwiającym porozumiewanie się,
– doświadczenie w służbach mundurowych,
– zamieszkanie na terenie miasta Olsztyna,
– odporność na stres, dyspozycyjność,
– dobra znajomość topografii miasta Olsztyna,
– aktywność sportowa,
– prawo jazdy kategorii B i A,
– posiadanie dodatkowych kwalifikacji i uprawnień przydatnych w pracy na stanowisku strażnika miejskiego.
Osoby zainteresowane pracą strażnika miejskiego proszone są o złożenie w Sekretariacie Straży Miejskiej w Olsztynie (ul. J. Piłsudskiego 11/17) następujących dokumentów:
– CV (życiorys),
– list motywacyjny,
– kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (TUTAJ),
– kserokopia dokumentu tożsamości, ewentualnie prawa jazdy,
– książeczki wojskowej (str. 2,3,4,6,8,9),
– kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej – uczelni,
– podpisane własnoręcznie oświadczenie o treści: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Straż Miejską w Olsztynie zawartych w ofercie pracy, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883 z późn. zm.)
– podpisane własnoręcznie oświadczenie o niekaralności.
Komplet dokumentów należy złożyć w sekretariacie Straży Miejskiej w Olsztynie (pok. nr 5) w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem ”Nabór na stanowisko Strażnika Miejskiego (Aplikanta)” do 16 marca do godz. 15. Oferty, które wpłyną po tym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o osobach spełniających warunki do udziału w konkursie zostanie podana następnego dnia.
Jakub Ty nie spełniasz 4 wymagania ustawowego 😀
Hahaha, chętni do straży miejskiej? I jeszcze macie jakieś wymagania? Chyba tylko jacyś desperaci się do was zgłoszą hahahaha