W dniach 10-13 grudnia br., odbędzie się Warmiński Jarmark Świąteczny – impreza z udziałem wystawców, tj. osób prywatnych oraz firm produkujących i sprzedających wyroby regionalne (spożywcze i rękodzielnicze), stowarzyszeń, restauratorów, rękodzielników i artystów.
Jak zostać jarmarkowym wystawcą? Wystarczy pobrać, wypełnić i podpisać kartę zgłoszeniową, zaakceptować regulamin oraz dostarczyć nam wszystkie ww. dokumenty.
Jak dostarczyć? Są trzy możliwości:
• pocztą na adres: Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 3, 10-058 Olsztyn z dopiskiem „Jarmark”
• pocztą elektroniczną na adres e-mail: jarmarki@mok.olsztyn.pl z dopiskiem w tytule wiadomości „Warmiński Jarmark Świąteczny”
• osobiście w siedzibie organizatora: Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 3, pokój 302, III piętro
Zgłoszenia przyjmowane są od dnia 05.10.2020 do 15.11.2020 r. (liczy się data stempla pocztowego).
Do dnia 22.11.2020 r. Koordynator części handlowo – wystawienniczej poinformuje wszystkich chętnych do udziału w Jarmarku o przyjęciu bądź odrzuceniu zgłoszonej oferty.
szczegóły
Aleksandra Rogowska
tel.: 604-262-400
e-mail: jarmarki@mok.olsztyn.pl