Niemal 100 tys. złotych kosztuje olsztyński magistrat przeprowadzenie kampanii reklamowej w TVN24. Celem jest zachęcenie inwestorów do kupna gruntów w okolicach jeziora Ukiel.
Spoty możemy obejrzeć na antenie tej popularnej stacji informacyjnej przy okazji programu „Fakty po Faktach” oraz przy prognozie pogody.
– Zakupiliśmy 100 spotów, które zostaną wyemitowane do 31 sierpnia – informuje Aneta Szpaderska, rzeczniczka ratusza. – Zapłaciliśmy 93,2 tys. brutto.
Oprócz tego miasta zakupiło także reklamę w formie internetowej i papierowej (gazety).
Przygotowanie stref przedsiębiorczości kosztowało 30 mln zł z czego 17 mln złotych pochodziło z kasy unijnej. Celem stworzenia stref jest stworzenie przedsiębiorstwom warunków do inwestowania i prowadzenia działalności gospodarczej poprzez kompleksowe przygotowanie terenów inwestycyjnych (budowa dróg dojazdowych, parkingu, ścieżek pieszo – rowerowych, parkingów, sieci wod – kan, teletechnicznych, elektroenergetycznych, odwodnienia terenu) w okolicy plaży miejskiej. Strefy znajdują się wokół Słonecznej Polany, Plaży Miejskiej i w rejonie Zatoki Miłej. Ratusz chce sprzedać w tym miejscu kilka działek inwestycyjnych, ale jak do tej pory działania spełzły na niczym.
– Kiedy zakończy się kampania, to wznowimy sprzedaż działek – zapewnia Aneta Szpaderska.
rak