0
3 C
Olsztyn
piątek, 5 grudnia, 2025
reklama

Nowe serwisy na TKO: Sport | Nekrologi

Interaktywna kampania pokazuje Warmię i Mazury jak nigdy wcześniej

OlsztynInteraktywna kampania pokazuje Warmię i Mazury jak nigdy wcześniej

Nowa kampania promocyjna województwa warmińsko-mazurskiego, zatytułowana #genWarmiiMazur, to świeże spojrzenie na to, czym jest życie w tym regionie – z dystansem, humorem i ogromnym ładunkiem emocjonalnym. Jej sercem jest 30-sekundowy spot, który pokazuje Warmię i Mazury jako miejsce, gdzie sztuka, pasja i kreatywność przychodzą naturalnie. Jak podkreślają twórcy, „książki piszą się tu same, obrazy malują z serca, a pomysły na start-upy rodzą się z powietrza i przestrzeni”.

reklama

Kampania nie ogranicza się jednak do filmu. Kluczowym elementem jest także interaktywny quiz, który pozwala sprawdzić, czy w kimś płynie metaforyczna warmińsko-mazurska krew. To test lekki, zabawny i dostępny dla każdego – bez igieł, bez probówek i bez białych fartuchów. Wystarczy odpowiedzieć na kilka pytań, by dowiedzieć się, czy posiada się #genWarmiiMazur.

reklama

Dla tych, co stąd i tych, co przyjechali tylko na chwilę

Twórcy kampanii podkreślają, że #genWarmiiMazur może być zarówno wrodzony, jak i nabyty. Mają go ci, którzy urodzili się na Warmii i Mazurach, ale też ci, którzy trafili tu przypadkiem – i zostali. To gen ludzi z pasją, żyjących blisko natury, ceniących autentyczność i twórczą wolność. To styl życia, który przyciąga artystów, społeczników, przedsiębiorców, a nawet cyfrowych twórców.

Symbolicznym patronem kampanii został… sam Mikołaj Kopernik, a właściwie jego wirtualna wersja – Miko_Kopernik. Ten cyfrowy influencer łączy tradycję z nowoczesnością i prezentuje region oczami postaci zakorzenionej w historii, ale gotowej na przyszłość.

Dołącz do zabawy i odkryj swój własny gen

#genWarmiiMazur to coś więcej niż kampania wizerunkowa. To zaproszenie do wspólnego świętowania tego, co autentyczne i lokalne. To projekt, który jednoczy mieszkańców regionu i zachęca innych do odkrywania jego wyjątkowości. Spot, quiz, obecność w mediach społecznościowych i udział znanych osób to tylko część tej interaktywnej akcji.

Organizatorzy zachęcają do oglądania, komentowania, dzielenia się wrażeniami i – przede wszystkim – dołączenia do kampanii. Każdy może sprawdzić, czy nosi w sobie #genWarmiiMazur i stać się częścią tej nietypowej, radosnej i serdecznej inicjatywy.

źródło: Urząd Marszałkowski

Przeczytaj także

Zapisz się do naszego newslettera

Wysyłamy tylko najważniejsze wiadomości

reklama
Włącz powiadomienia e-mail
Wyślij maila o
1 Komentarz
Najlepsze
Najnowsze Najstarsze
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze

Co zabrać na masaż tajski w Warszawie?

Oto wszystko, co warto wiedzieć przed wizytą.

Jak wybrać agencję SEO, aby współpraca przyniosła realny wzrost widoczności?

Działania będą skuteczne, jeśli zostaną odpowiednio dopasowane.

Co ile motogodzin wymieniać olej w ciągniku?

Olej starzeje się w zależności od intensywności pracy silnika.

Jakie buty wybrać na zimę?

Na co zwrócić uwagę wybierając zimowe obuwie?

Hale namiotowe w rolnictwie – o czym pamiętać podczas budowy hali na pasze, płody rolne i nawozy?

Hale namiotowe to jedno z rozwiązań, które zyskuje na popularności w rolnictwie.

Prezent dla ojca, zięcia, teścia i brata – najlepsze upominki dla mężczyzn są na wyciągnięcie ręki!

Wybór prezentu dla mężczyzny potrafi być ogromnym wyzwaniem! W przeciwieństwie do kobiet mężczyźni rzadziej dzielą się informacją na temat swoich potrzeb, czy marzeń.

Odkryj na święta sklep Zakątek Zdrowia. Warsztaty, prezenty i ekologiczne nowości

W grudniu Zakątek Zdrowia przygotował dla klientów prawdziwy pakiet świątecznych atrakcji i inspiracji zakupowych.

Najbardziej luksusowe delikatesy w Olsztynie? Sklep z produktami premium z całego świata

Limitowane oliwy, sery za 200 zł i babeczki Dolce & Gabbana. Nowy butik spożywczy na Jarotach zachwyca jakością i rzemieślniczym asortymentem

Jakich tkanin unikać przy zwierzętach w domu?

Tkaniny wrażliwe na pazury i sierść.
reklama
reklama