Boże Narodzenie coraz bliżej. Jednym z jej symboli jest kultowa ciężarówka Coca-Coli, która od lat kojarzy się z magią świąt. W tym roku czerwony pojazd odwiedzi pięć miast w Polsce, z czego jedno zostanie wybrane przez internautów. Na liście kandydatów znalazło się miasto z naszego województwa.
„Świat potrzebuje więcej Mikołajów”
Coca-Cola kontynuuje swoje ubiegłoroczne przesłanie, zachęcając ludzi do dzielenia się dobrem, życzliwością i wspólnego spędzania czasu. Marka podkreśla, że magia świąt tkwi w serdecznych relacjach i małych gestach, które potrafią odmienić codzienność. Tegoroczna kampania ma inspirować do odkrywania „wewnętrznego Mikołaja” i niesienia pomocy innym, szczególnie w czasach, gdy samotność jest coraz bardziej widocznym problemem społecznym.
Ciężarówka Coca-Coli zawita do czterech miast: Wrocławia (6 grudnia), Lubina (7 grudnia), Łowicza (8 grudnia) i Torunia (19 grudnia). Piąte miasto, które ciężarówka odwiedzi 20 lub 21 grudnia, zostanie wybrane przez użytkowników aplikacji Coca-Cola.
Głosowanie trwa – Elbląg w grze
Internauci mogą głosować na miasto, które chcieliby zobaczyć na trasie ciężarówki Coca-Coli. Głosowanie odbywa się za pośrednictwem aplikacji mobilnej Coca-Cola i potrwa do 5 grudnia. Każdy użytkownik, który ukończył 13 lat, może oddać maksymalnie pięć głosów. Wyniki zostaną ogłoszone 6 grudnia na oficjalnym profilu Coca-Coli na Facebooku oraz w aplikacji w sekcji „News”.
Elbląg jest jednym z miast na liście, obok takich miejscowości jak Gorzów Wielkopolski, Świdnica, Ostrołęka, Grodzisk Mazowiecki, Piotrków Trybunalski, Puławy, Zamość i Tarnobrzeg.
Aplikacja pełna niespodzianek
Coca-Cola przygotowała również dodatkowe atrakcje dla użytkowników aplikacji. Dzięki narzędziom opartym na sztucznej inteligencji można stworzyć wirtualną kulę śnieżną, która ożywia wspomnienia związane z Mikołajem. W aplikacji dostępny jest także konkurs z atrakcyjnymi nagrodami, w tym wycieczką do Wioski Świętego Mikołaja w Rovaniemi, świątecznymi gadżetami i voucherami. Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić produkt Coca-Cola lub Coca-Cola Zero Cukru, wpisać kod spod nakrętki w aplikacji i mieć ukończone 13 lat. Konkurs potrwa do 20 grudnia.
Wyniki głosowania wskażą, które miasto odwiedzi ciężarówka Coca-Coli, przynosząc świąteczną atmosferę i radość mieszkańcom. Czy Elbląg znajdzie się na mapie trasy? Wszystko zależy od zaangażowania głosujących.
Ciężarówka promująca niezdrowe, a nawet szkodliwe napoje. Niech zostanie w stolicy.