W sieci restauracji McDonald’s nastąpiły w tym roku już pewne zmiany. Prezes polskiej sieci zdradził, że to nie koniec nowości w tym roku.
Burger z kotletem warzywnym to może być dopiero początek zmian w menu – zdradził w rozmowie z money.pl Adam Pieńkowski, prezes McDonald’s Polska.
W tym roku to właśnie ten burger to nowość w polskim menu. Jak się okazuje, czeka nas jeszcze wiele niespodzianek od sieci McDonald’s. W planach jest jeszcze burger ze sztucznym mięsem oraz rezygnacja z części plastiku.
Burger z marchewką, groszkiem i brokułami to nowość długo wyczekiwana przez osoby, które zrezygnowały z jedzenia mięsa lub wolą takie „warzywne rozwiązania”. Pojawił się w menu 21 kwietnia i nie zapowiada się, aby miał z niego zniknąć.
Veggie Burger jest na rynku krótko, ale są to dni naprawdę dużego sukcesu. To jest produkt, który sprzedaje się w skali kraju bardzo dobrze. W dużych miastach rewelacyjnie, w mniejszych cieszy się innym zainteresowaniem. Wydaje nam się, że ma potencjał, żeby zostać z nami na zawsze i być kolejną opcją dla gości – mówi w rozmowie z money.pl Adam Pieńkowski, prezes McDonald’s Polska.
To nie pierwszy krok tej sieci restauracji w stronę wegetariańskich rozwiązań, jednak poprzednie nie odniosły takiego sukcesu.
Klienci w restauracji McDonald’s wybierają w większości oferty mięsne, dlatego inne produkty wprowadzane są stopniowo. W planach jest pojawienie się burgera ze sztuczną wołowiną, wytwarzaną w laboratorium z grochu. W smaku ma przypominać prawdziwe mięso i właśnie tym różni się od wyżej wspomnianego burgera warzywnego.
W ciągu najbliższych miesięcy będziemy w Polsce testować tego typu rozwiązania i zobaczymy, jaki potencjał – biznesowy i smakowy – stoi za alternatywą dla wołowiny – wyjaśnia prezes w serwisie money.pl.
Jakiś czas temu sieć podjęła również działania w celu wyeliminowania jak największej ilości plastiku. Od zeszłego roku nie można już dostać tam plastikowej słomki ani plastikowych opakowań na lody. Zniknąć mają również plastikowe sztućce.
Pojawił się pomysł zastąpienia jednorazowych naczyń i sztućców tymi wielorazowymi. Wszystko jednak okaże się w momencie testowania nowych rozwiązań.
Sprawdzamy różne możliwości. Przed pandemią porcelana była już używana w części kawiarnianej. Jak tylko pozwoli na to sytuacja epidemiczna, będziemy sprawdzać, jak daleko możemy iść z pewnymi rozwiązaniami, a nie jest tajemnicą, że to ma lub może mieć wpływ na to, jak restauracje funkcjonują – tłumaczy prezes.
Firma ma zamiar dojść do momentu, w którym wszystkie opakowania będą mogły zostać przetworzone ponownie. Obecnie angażuje się też w inne działania ekologiczne, które mają na celu m.in. ograniczenie emisji gazów cieplarnianych.
Wszystkie działania w stronę bardziej jakościowego podejścia do produkcji rolnej są dla nas jak najbardziej zrozumiałe i chcemy być częścią takich zmian w przyszłości – mówi prezes Pieńkowski.
W restauracjach sieci McDonald’s (i nie tylko) podniesiono ceny. Wynika to ze zwiększonej działalności lokali, szczególnie w czasie lockdownów. Dotyczy to jednak głównie produktów zamawianych z dostawą do domu.
Źródło: money.pl
wsadźcie je sobie
Tylko mięso prawdziwe mięso. Reszta jest dla debili !!!