fbpx
reklama

Poinformuj nas: alarm@tko.pl

sobota, 23 stycznia, 2021

Poinformuj nas: alarm@tko.pl

reklama

Zalety ćwiczeń z hantlami

Materiał zewnętrzny Zalety ćwiczeń z hantlami

Hantle to najbardziej praktyczny sprzęt do ćwiczeń w domu. To sprzęt na każdą kieszeń i na każdy metraż. Są bardzo poręczne, zmieszczą się w każdym, nawet najmniejszym mieszkaniu, można trzymać je pod łóżkiem lub w szafie. Para hantli to wydatek zaledwie kilkunastu – kilkudziesięciu złotych, dlatego nawet wymiana hantli na cięższe nie uderzy nas po kieszeni.

Hantle angażują do pracy wiele partii mięśni

Podczas treningu z hantlami pracują nie tylko mięśnie ramion i barków. Ćwiczenia z hantlami angażują do pracy o wiele więcej partii mięśni niż treningi siłowe na maszynach.

Gdy unosimy i opuszczamy hantle kupione w marbo-sport.pl, pracują mięśnie głębokie ważne dla ogólnej kondycji organizmu i dla stabilizacji sylwetki. Gdy ćwiczymy w pozycji stojącej, napięte zostają mięśnie brzucha, pośladków, ud. A to korzystnie wpływa na siłę i wytrzymałość mięśni. Dzięki parze hantli można przeprowadzić kompleksowy trening całego ciała.

Hantle to szybki sposób na spalenie zbędnych kalorii

Ćwiczenia z hantlami to szybki i prosty sposób na spalenie zbędnych kalorii. Ujędrniają ciało i sprawiają, że długo zachowuje ono młody wygląd. Dlatego hantle to sprzęt do ćwiczeń coraz częściej wybierany przez kobiety. Dzięki ćwiczeniom z hantlami można spalić nawet więcej kalorii niż podczas treningów cardio. Nie trzeba się obawiać o nadmiernie rozbudowane mięśnie.

Ćwiczenia z hantlami przynoszą niesamowite efekty w krótkim czasie. Nie są skomplikowane, a pozwalają szybko spalić tłuszcz i wyrzeźbić mięśnie. Hantle to sprzęt dla każdego bez względu na wiek, płeć i kondycję fizyczną.

Ćwiczenia nie sprawiają problemu

Ćwiczenia z hantlami nie sprawiają problemu. Początkującym zaleca się hantle o obciążeniu 0,5-1,5. Gdy poczujemy, że powinniśmy zwiększyć obciążenie, należy kupić nowy zestaw hantli o większym obciążeniu.

Ćwiczyć można w każdej wolnej chwili

Ćwiczenia z hantlami można wykonywać podczas codziennych czynności, np. podczas oglądania telewizji czy słuchania muzyki. Warto wyrobić sobie nawyk regularnego wykonywania ćwiczeń. Oczywiście trzeba zachować umiar i zdrowy rozsądek, aby nie przeciążyć mięśni.

Warto położyć hantle w widocznym miejscu, np. obok telewizora. Będą nam przypominać o treningu. Pierwsze efekty ćwiczeń z hantlami można zauważyć już po dwóch tygodniach. Na ćwiczenia trzeba jednak poświęcać co najmniej 30 minut dziennie trzy razy w tygodniu. Między kolejnymi treningami należy robić dzień przerwy.

Przeczytaj także:

Jak oceniasz?
Subskrybuj
Powiadom o
guest


Każdy obywatel RP ma prawo do wyrażania swojej opinii w granicach określonych przez prawo – niedopuszczalne więc jest znieważanie, pomawianie, nawoływanie do popełnienia przestępstwa czy ogólnie rzecz określając „hejtowanie”. Publikując opinię wyrażasz zgodę na  regulamin serwisu. Redakcja TKO nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Administratorem Twoich danych osobowych jest WAMA Media Group sp. z o.o. Szczegóły przetwarzania danych znajdują się w polityce prywatności.


0 Komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze

Warte uwagi

Warte uwagi

Przeczytaj także:

0
Jaka jest twoja opinia na ten temat? x
()
x