Urząd Miasta ponownie uruchamia Punkt Obsługi Klientów zlokalizowany w Galerii Warmińskiej. Będzie można z niego skorzystać już od poniedziałku (31 sierpnia).
Punkt obsługiwany przez pracowników Urzędu Miasta zlokalizowany jest na I piętrze galerii. Po jego ponownym uruchomieniu będzie można załatwić tam formalności dotyczące spraw obywatelskich oraz komunikacji.
– Obsługa interesantów prowadzona będzie z zachowaniem obostrzeń epidemiologicznych – mówi sekretarz miasta, Stanisław Gorczyca. – Zależy nam na jak największym bezpieczeństwie osób, które przyjdą załatwiać tam formalności, a także pracowników. Apelujemy o przestrzeganie ustalonych zasad.
W przypadku spraw obywatelskich będzie można załatwić formalności związane z zameldowaniem, wymeldowaniem, nadaniem numeru PESEL albo otrzymaniem zaświadczenia z ewidencji ludności.
Sprawy związane z komunikacją będą dotyczyć tylko rejestracji pojazdów. Przy tym stanowisku obsługiwani będą wyłącznie klienci mający potwierdzony kod rezerwacji kolejki na stronie http://bezkolejki.olsztyn.eu.
Punkt w Galerii Warmińskiej będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-17:45.
Uruchomienie obsługi w galerii przy ul. Tuwima będzie wiązać się ze zmianą godzin obsługi interesantów w Urzędzie. Biuro Obsługi Klienta w ratuszu oraz Wydział Komunikacji przy ul. Knosały 3 będą działać w poniedziałki między 8:00 a 18:00, a od wtorku do piątku od 7:30 do 15:30.
a w niedziele handlowe też urzędnicy będą obsługiwać?