5 C
Olsztyn
środa, 27 listopada, 2024
reklama

Biedronka wprowadza nowe limity przy zakupach

WiadomościBiedronka wprowadza nowe limity przy zakupach

Klienci sklepów Biedronka w całej Polsce będą mogli zapłacić zbliżeniowo za zakupy do 100 zł bez konieczności potwierdzania ich kodem PIN. Proces wdrażania tej zmiany rozpoczął się w piątek, 20 marca i objął od razu wszystkie sklepy sieci. To kolejne udogodnienia wprowadzone z troski o bezpieczeństwo klientów i pracowników, które Biedronka ogłosiła w ostatnich dniach.

Sieć Biedronka już wcześniej zachęcała w specjalnych komunikatach do korzystania z płatności bezgotówkowych. Z danych sieci wynika, że klienci coraz częściej wykorzystują płatności kartą podczas zakupów: sprzedaż przy użyciu transakcji bezgotówkowych w okresie od 9 do 18 marca 2020, wzrosła w stosunku do tego samego okresu w ubiegłym roku o blisko 10 punktów procentowych.
Teraz dzięki podwyższonemu limitowi transakcje zbliżeniowe do 100 zł nie będą wymagały potwierdzania kodem PIN na klawiaturze terminali – wystarczy zbliżenie karty płatniczej lub telefonu z podpięta kartą. Ponad 6,7 tys. terminali zostało dostosowanych do nowego limitu od piątku 20 marca, a kolejne dołączą w weekend. Ta szybka zmiana jest możliwa dzięki bliskiej współpracy sieci Biedronka z agentem rozliczeniowym, którym jest Bank Pekao S.A.

– 20 i 21 marca wdrażamy wielką zmianę we wszystkich naszych sklepach, których mamy ponad 3000 w całym kraju – terminale płatnicze zaczną obsługiwać podwyższone limity płatności zbliżeniowych. Wierzymy, że dzięki temu klienci będą mogli wygodniej i jeszcze bezpieczniej dokonywać płatności. Przypominam również, że korzystanie z karty lojalnościowej Moja Biedronka nie wymaga jej fizycznego podawania kasjerowi – wystarczy pokazać numer telefonu zapisany na karteczce czy ekranie telefonu lub po prostu go podyktować. – informuje Lidia Stegenta-Głowala, dyrektor działu skarbca w sieci Biedronka.

W związku z aktualną sytuacją, Biedronka wprowadziła szereg rozwiązań w trosce o bezpieczeństwo pracowników i osób dokonujących zakupów. Wśród rozwiązań z myślą o klientach są: plakaty PZH, które pokazują podstawowe zasady bezpieczeństwa oraz komunikaty głosowe, przypominające o ich zachowaniu. Klienci sklepów mogą też skorzystać przy kasach z nawilżanych chusteczek marki Dada, a przy wejściu dostępne będą już niebawem podajniki z płynem dezynfekującym. Biedronka wprowadza także w swoich sklepach oznaczenie odległości 1 metra na podłogach w strefie kas, aby ułatwić klientom zachowanie odpowiedniej odległości podczas zakupów. Co więcej, pracownicy ochrony zadbają o to, aby na sali sprzedaży nie przebywało więcej osób, niż jest to przewidziane dla danego sklepu.

Zobacz również: Listwy z górnej półki

Zapisz się do naszego newslettera

Wysyłamy tylko najważniejsze wiadomości

1 KOMENTARZ

1 Komentarz
Najlepsze
Najnowsze Najstarsze
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
cześć
28 marca 2020 12:00

tylko gotówka

Polecane