fbpx
22 C
Olsztyn
środa, 16 czerwca, 2021
reklama

Biedronka wprowadza nowe limity przy zakupach

reklama
Wyślij przez




0

Klienci sklepów Biedronka w całej Polsce będą mogli zapłacić zbliżeniowo za zakupy do 100 zł bez konieczności potwierdzania ich kodem PIN. Proces wdrażania tej zmiany rozpoczął się w piątek, 20 marca i objął od razu wszystkie sklepy sieci. To kolejne udogodnienia wprowadzone z troski o bezpieczeństwo klientów i pracowników, które Biedronka ogłosiła w ostatnich dniach.

Sieć Biedronka już wcześniej zachęcała w specjalnych komunikatach do korzystania z płatności bezgotówkowych. Z danych sieci wynika, że klienci coraz częściej wykorzystują płatności kartą podczas zakupów: sprzedaż przy użyciu transakcji bezgotówkowych w okresie od 9 do 18 marca 2020, wzrosła w stosunku do tego samego okresu w ubiegłym roku o blisko 10 punktów procentowych.
Teraz dzięki podwyższonemu limitowi transakcje zbliżeniowe do 100 zł nie będą wymagały potwierdzania kodem PIN na klawiaturze terminali – wystarczy zbliżenie karty płatniczej lub telefonu z podpięta kartą. Ponad 6,7 tys. terminali zostało dostosowanych do nowego limitu od piątku 20 marca, a kolejne dołączą w weekend. Ta szybka zmiana jest możliwa dzięki bliskiej współpracy sieci Biedronka z agentem rozliczeniowym, którym jest Bank Pekao S.A.

– 20 i 21 marca wdrażamy wielką zmianę we wszystkich naszych sklepach, których mamy ponad 3000 w całym kraju – terminale płatnicze zaczną obsługiwać podwyższone limity płatności zbliżeniowych. Wierzymy, że dzięki temu klienci będą mogli wygodniej i jeszcze bezpieczniej dokonywać płatności. Przypominam również, że korzystanie z karty lojalnościowej Moja Biedronka nie wymaga jej fizycznego podawania kasjerowi – wystarczy pokazać numer telefonu zapisany na karteczce czy ekranie telefonu lub po prostu go podyktować. – informuje Lidia Stegenta-Głowala, dyrektor działu skarbca w sieci Biedronka.

reklama

W związku z aktualną sytuacją, Biedronka wprowadziła szereg rozwiązań w trosce o bezpieczeństwo pracowników i osób dokonujących zakupów. Wśród rozwiązań z myślą o klientach są: plakaty PZH, które pokazują podstawowe zasady bezpieczeństwa oraz komunikaty głosowe, przypominające o ich zachowaniu. Klienci sklepów mogą też skorzystać przy kasach z nawilżanych chusteczek marki Dada, a przy wejściu dostępne będą już niebawem podajniki z płynem dezynfekującym. Biedronka wprowadza także w swoich sklepach oznaczenie odległości 1 metra na podłogach w strefie kas, aby ułatwić klientom zachowanie odpowiedniej odległości podczas zakupów. Co więcej, pracownicy ochrony zadbają o to, aby na sali sprzedaży nie przebywało więcej osób, niż jest to przewidziane dla danego sklepu.

Zobacz również: Listwy z górnej półki






ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA!

Wysyłamy tylko ważne tematy dotyczące życia mieszkańców

Wyślij przez




0
reklama
źródłoBiedronka

Najnowsze wiadomości

Polecane

reklama

1 KOMENTARZ

Subskrybuj
Powiadom o
guest


Każdy obywatel RP ma prawo do wyrażania swojej opinii w granicach określonych przez prawo – niedopuszczalne więc jest znieważanie, pomawianie, nawoływanie do popełnienia przestępstwa czy ogólnie rzecz określając „hejtowanie”. Publikując opinię wyrażasz zgodę na  regulamin serwisu. Redakcja TKO nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Administratorem Twoich danych osobowych jest WAMA Media Group sp. z o.o. Szczegóły przetwarzania danych znajdują się w polityce prywatności.


1 Komentarz
Najnowsze
Najstarszy Najczęściej głosowano
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze