Takiego Olsztyna jeszcze nie widzieliśmy. W sieci viralowo rozchodzi się dynamiczny timelapse miasta, który pokazuje znane miejsca w zupełnie nowej odsłonie – z lotu drona, w rytmicznym montażu i doskonałej jakości.
Nagranie w zaledwie kilka dni zdobyło prawie milion wyświetleń na Instagramie i ponad 600 tysięcy na Facebooku. Jego autorem nie jest jednak miejski dział promocji, a… firma Pan Materac, która przygotowała film z okazji otwarcia swojego salonu w Olsztynie.
Ratusz, Ukiel i Stare Miasto w filmowym rytmie
Nagranie pokazuje m.in. ratusz, pomnik Mikołaja Kopernika, uliczki Starego Miasta, a także ujęcia z okolic jeziora Ukiel, ale to, co naprawdę przyciąga uwagę, to sposób realizacji. Płynne przeloty dronem, przyspieszone ujęcia dnia i nocy oraz dopracowany montaż stworzyły z krótkiego klipu prawdziwą wizytówkę miasta. W komentarzach nie brakuje zachwytów – wielu widzów przyznaje, że Olsztyn nigdy nie wyglądał tak spektakularnie.
Nowy salon już otwarty. To właśnie Pan Materac stoi za produkcją
Za tym zaskakującym nagraniem stoi salon Pan Materac, który otworzył się 16 maja przy al. Gen. Władysława Sikorskiego 2B, tuż obok Galerii Warmińskiej. Choć to marka obecna w całej Polsce, dopiero teraz pojawiła się w Olsztynie – i zrobiła to z rozmachem, stawiając na kreatywną formę promocji.
W salonie można znaleźć szeroki wybór materacy renomowanych marek, łóżek, kołder, poduszek i dodatków do sypialni. W związku z otwarciem trwa również czasowa promocja – do 30% rabatu na wybrane produkty.
Takiej promocji miasta nie powstydziłby się nawet profesjonalny film turystyczny.

