Powiat Olsztyński przeprowadza rozeznanie rynku dotyczące zabudowanych nieruchomości na terenie powiatu olsztyńskiego, które przeznaczone są do sprzedaży. W związku z tym zaprasza wszystkich zainteresowanych właścicieli nieruchomości do składania ofert, w których powinna być zawarta proponowana cena sprzedaży.
Wymagania dla nieruchomości:
Powierzchnia nieruchomości: od 20 000 m² do 35 000 m².
Zabudowa: co najmniej jeden budynek o powierzchni użytkowej od 3 000 m² do 4 000 m² z przeznaczeniem dla 100 mieszkańców oraz pomieszczeń biurowych dla 65 pracowników. Budynek powinien również obejmować kuchnię, stołówkę, pomieszczenia do terapii zajęciowej oraz rehabilitacji, magazyny, świetlice, a także możliwość dodania usług społecznych, takich jak opieka krótkoterminowa dla 4 – 10 osób.
Możliwość adaptacji: Budynki muszą nadawać się do przekształcenia w dom pomocy społecznej oraz umożliwiać świadczenie opieki krótkoterminowej.
Stan techniczny budynków: co najmniej dobry.
Sposób i termin składania ofert
Oferty spełniające powyższe kryteria należy przesyłać pocztą tradycyjną na adres Starostwo Powiatowe w Olsztynie, Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Plac gen. Józefa Bema 5, 10-516 Olsztyn. Można je również przesłać elektronicznie poprzez skrzynkę ePUAP na adres: /281400/SkrytkaESP lub e-Doręczeń na adres AE:PL-73458-32173-CRBET-17. Termin składania ofert wynosi 14 dni.
źródło: Powiat Olsztyński