reklama
Zapisz się do naszego newslettera

Wysyłamy tylko najważniejsze wiadomości

Najbardziej znany polski raper wprowadza swój dziwny produkt do Biedronki

WiadomościNajbardziej znany polski raper wprowadza swój dziwny produkt do Biedronki

Już od czwartku, 28 lipca br., w sklepach sieci Biedronka będzie można znaleźć wegański deser lodowy Miss Ti 蒂小姐. Marka ta należy do rapera Jakuba Grabowskiego, znanego fanom rapu jako Quebonafide. To pierwsza współpraca największej sieci handlowej w Polsce z tym przedstawicielem młodego, kreatywnego pokolenia twórców. Lody Miss Ti dostępne są wyłącznie w Biedronce.

reklama

Mochi to popularny w Azji mrożony rarytas: sorbet mango w delikatnym japońskim cieście ryżowym. Produkt marki Miss Ti dostępny jest w sieci Biedronka od czwartku, 28 lipca br., zawiera 6 sztuk w pełni wegańskich lodów. Cena opakowania to 19.99 zł. Oferta obowiązuje do 10 sierpnia br. lub do wyczerpania zapasów.

Miss Ti 蒂小姐 to marka należąca do polskiego artysty znanego jako Quebonafide. Raper sprzedał w Polsce ponad 500 tys. płyt, co czyni go jednym z najpopularniejszych muzyków w kraju.

reklama

„Sieć Biedronka nieustannie poszukuje inspirujących i ciekawych produktów do zaoferowania swoim klientom, tym są z pewnością wegańskie lody utworzone przez ambitnego i nietuzinkowego muzyka. Jesteśmy pewni, że ten azjatycki przysmak trafi w gusta klientów Biedronki, nie tylko fanów rapu” – Tomasz Brandys, kupiec w sieci Biedronka.

Wprowadzeniu do oferty wegańskich deserów lodowych mochi towarzyszy kreatywna kampania marketingowa prowadzona na mediach społecznościowych Quebonafide, Miss Ti oraz na profilu sieci Biedronka, w której zamaskowana osoba szuka ochłody w sklepie w Ciechanowie. Tajemniczą postacią jest właśnie Quebonafide, urodzony w tym mieście.

reklama

Jednocześnie Biedronka rozwija również współpracę z inną znaną marką, czyli Fame MMA. Fame MMA – to polska federacja organizująca gale typu freak show fight. Od 28 lipca br. w sklepach sieci dostępny jest 37 gramowy baton sygnowany przez Fame MMA w cenie 2.99 zł za sztukę.

Najbardziej znany polski raper wprowadza swój dziwny produkt do Biedronki

źródło: Biedronka

reklama

Imprezy w Olsztynie

reklama
reklama

1 KOMENTARZ

1 Komentarz
Najlepsze
Najnowsze Najstarsze
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
reklama
×