Od piątku (31.10) w Galerii Warmińskiej funkcjonuje Punkt Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Olsztyna. Będzie on czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 10-18.
Zakres działań Punktu Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Olsztyna:
• zameldowanie
• wymeldowanie
• odbiór numeru pesel
• zaświadczenia z akt ewidencji ludności
• wyrobienie dowodu osobistego (złożenie wniosku i odbiór dokumentu)
• wydawanie prawa jazdy krajowego i międzynarodowego
• wydawanie PKK
• wydawanie zezwolenia na pojazdy uprzywilejowane
• rejestracja pojazdu oraz czasowa rejestracja pojazdu
• wydawanie stałego dowodu rejestracyjnego oraz wtórnika dowodu rejestracyjnego
• wpisywanie adnotacji w dowodzie rejestracyjnym – dotyczy HAK, GAZ, TAXI, VAT
• zawiadomienie o zbyciu pojazdu
• wyrejestrowanie pojazdu
• wydawanie wtórników oznaczeń komunikacyjnych
• wymiana tablic rejestracyjnych.
JC
reklama
Załatwiaj sprawy urzędowe, robiąc zakupy
reklama
reklama