128 lat obecności na rynku oraz salony w 120 krajach na całym świecie. Jedna z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych marek właśnie zdecydowała się na współpracę z Galerią Warmińską. Triumph dołącza tym samym do grona najemców oferujących bieliznę fashion, takich jak Gatta, Esotiq i Oysho.
Triumph posiada 135 salonów monobrandowych na terenie Polski oraz kilka tysięcy salonów firmowych w całej Europie. Do końca 2014 roku zostaną otwarte jeszcze trzy nowe lokalizacje.
– Salon w Galerii Warmińskiej zajmie 70m2 i znajdzie się na poziomie 1. Będzie największą lokalizacją w Olsztynie – mówi Mariusz Kowalczyk, leasing director w Libra Project, spółce odpowiedzialnej za komercjalizację najnowocześniejszego obiektu handlowo-rozrywkowego Warmii i Mazur.
Triumph zajmuje się produkcją i sprzedażą nie tylko bielizny dla kobiet i mężczyzn. W salonach klienci znajdą również piżamy, ubiory sportowe i stroje kąpielowe. Salon, który zostanie otwarty 5 września w Galerii Warmińskiej, posiadać będzie pełną ofertę produktową, sygnowaną logiem Triumph.
116 675 m2 powierzchni całkowitej, w tym 41 497 handlowej, cztery kondygnacje oraz 1200 miejsc parkingowych – tak przedstawia się Galeria Warmińska w liczbach. Realizacja inwestycji wartej 100 mln euro przebiega na tyle sprawnie, że obiekt zostanie oddany wcześniej niż zakładano. Pierwsi klienci zrobią zakupy w Galerii Warmińskiej już 5 września.
Do ich dyspozycji zostanie oddanych 170 salonów handlowo – usługowych. Najemcy, dobierani pod względem komplementarności, reprezentować będą szeroki wachlarz branż. W segmencie fashion pojawią się m.in. marki grupy Inditex (Zara, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho), grupy LPP (Mohito, Reserved, Sinsay, House, Cropp), H&M, Tk Maxx, Morgan, Sinequanone, Medicine, Versace, Roberto Cavalli, Pinko, Furla, Tatuum, Taranko, Ochnik, Simple, Campione, Carry, Deni Cler, Solar, Hexeline, New Yorker, Orsay, Promod, Tommy Hilfiger, Levi’s, Lee Wrangler, Americanos, Mustang, Diverse, Reporter Young, Big Star i wiele innych. Kolekcje mody męskiej zaoferują: Vistula, Wólczanka, Próchnik, Kastor, Bytom, Lavard, Giacomo Conti, Recman, Kubenz oraz Pierre Cardin. Sporą ofertę dla siebie znajdą również entuzjaści aktywnego stylu życia. Branżę outdoorową i sportową w Galerii Warmińskiej reprezentować będą takie marki jak: Adidas, Reebok, 4F Sport, Nike, Vans, Sizeer, HiMoutain oraz sieć wielkopowierzchniowych sklepów sportowych Martes Sport, obuwniczą natomiast Ryłko, Kazar, Wojas, Gino Rossi, Venecja, Ecco, Entra, CCC i Deichmann. W segmencie zdrowa i urody znajdą się Organique, Rossman, Douglas, , Stara Mydlarnia, Sephora, Jean Louis David, Golden Rose i Ziaja. W pełni już wynajętej części restauracyjnej znajdą się: KFC, MCDonald’s, North Fish, Olimp, Subway, Grill Station, Gusto Cuccina Italian, Sushi Bar, Nasz Naleśnik, Bar Sałatkowy – Salateria czy Orient Food. W Galerii swoje lokale otworzą także: Frankie’s Juice Bar and Smoothies, Sushi, Coffeeshop, Grycan, Pijalnia Czekolady Mount Blanc i Cafe Dolce Vita. Oprócz operatora sklepu spożywczego Pior i Paweł, znajdą się jeszcze sklepy Euro RTV AGD, Smyk Mega Store, Empik, Home & You czy Duka.
RED