Urząd Marszałkowski ogłasza tegoroczną edycję konkursu „Warmińsko-Mazurska Nagroda Jakości” oraz „Najlepszy Produkt i Usługa Warmii i Mazur”.
Tegoroczne edycje konkursowe rozpoczną się 12 lutego. Przyjmowanie zgłoszeń do konkursu Najlepszy Produkt i Usługa Warmii i Mazur potrwa do 19 maja, do konkursu Warmińsko-Mazurska Nagroda Jakości można się natomiast zgłaszać do 14 marca.
Warmińsko-Mazurska Nagroda Jakości jest regionalną edycją Polskiej Nagrody Jakości, konkursu ogólnopolskiego organizowanego przez Krajową Izbę Gospodarczą w Warszawie (obecnie rozpoczął się nabór do XX edycji). Nagroda i jej wydania regionalne służą propagowaniu polskiego kierunku koncepcji Kompleksowego Systemu Zarządzania Jakością. Nagrody przyznawane są przedsiębiorstwom, organizacjom publicznym i organizacjom edukacyjnym, które osiągnęły poprawę jakości pracy, procesów, wyrobów i usług oraz poprawę satysfakcji klientów i pracowników. Laureatami konkursu zostają uczestnicy, którzy osiągnęli najwyższą ocenę niezależnych ekspertów i Komitetu Konkursu Warmińsko-Mazurskiej Nagrody Jakości.
Z kolei konkurs na Najlepszy Produkt i Usługę Warmii i Mazur ma za zadanie wyłonić najlepsze produkty i usługi w naszym regionie oraz promować je na rynkach: lokalnym, krajowym i Unii Europejskiej. Podstawowymi kryteriami branymi pod uwagę w kategorii produkt są: jakość produktu, innowacyjność, konkurencyjność, trwałość i bezpieczeństwo produktu, opinie odbiorców, zgodność z normami ekologicznymi, usługi dodatkowe, estetyka opakowania, promocja regionu poprzez produkt. Kryteria, które są brane pod uwagę w kategorii usługa to: jakość obsługi, zgodność usługi z oczekiwaniami klienta, innowacyjność, konkurencyjność, opinie odbiorców, usługi dodatkowe, promocja regiony poprzez usługę.
Harmonogram konkursów, więcej informacji TUTAJ.